Čudo iz laboratorija
PARFEM je bio i ostao najpopularniji kozmetički proizvod. Diljem svijeta svakodnevno se proda na milijune mirisnih bočica. Štoviše, potražnja raste iz godine u godinu baš kao i broj brendova. Od luksuznih iza kojih stoje poznati dizajneri i vrhunski nosevi, do jeftinih mješavina koji nastoje zadovoljiti sve veće potrebe tržišta. Veliku većinu tih parfema možete kupiti u svakoj drogeriji i parfumeriji, čak i raznim trgovačkim lancima. Proizvodnja popularnih brendova je megalomanska jer svatko želi imati svoj primjerak nekog trenutno popularnog mirisa. Iako takvim ogromnim pogonima male parfumerije teško da mogu konkurirati, ipak su pronašle svoje poklonike, a time i svoje mjesto na velikom parfemskom tržištu. Iskonski zaljubljenici u mirise i prave parfeme sve češće žele nešto drukčije, posebno i osobnije. To je dio parfemske priče u kojoj luksuz ipak ima nešto drukčije značenje. Personalizirani pristup, limitirane količine i proizvodnja koja se mahom odvija u laboratoriju. Za ovu se parfemsku granu kaže kako se vraća korijenima parfumerstva. Radi se o niche parfemima. Što su ustvari niche parfemi?
Pod pojmom niche parfem smatra se, među ostalim sastav kao i kombinacija mirisa koja se posve razlikuje od onih mainstream parfema. Napravljeni su od vrlo kvalitetnih esencija koje se baš ne koriste pretjerano u masovnoj proizvodnji, a ističu se i posebnijom kombinacijom mirisa kao i načinom proizvodnje. U Hrvatskoj Parfemskoj Kući dodaju da će takvi parfemi puno dulje ostaviti mirisni trag na vašoj koži, a želite li biti prepoznati po određenom parfemu, onda je niche vaša niša. Srećom, možete ga pronaći i kod nas. Domaći parfumer Tomislav Vrbanec s ponosom govori o svojoj mirisnoj kreaciji, niche parfemu ZRINSKI. Baš kao i sam postupak stvaranja niche parfema, izazovna je i sama kombinacija esencija. U ovom slučaj Vrbanec je inspiriran svojim rodnim gradom, Čakovcem stvorio nešto unikatno i posebno. ZRINSKI sadrži samo najkvalitetnije i pomno odabrane sastojke iz svih krajeva Međimurja odnosno hrvatskog cvjetnjaka. Gornje note parfema ZRINSKI krase ljubičica, šafran, lokvanj, trska, livadne trave, te vodena paprat. U srednjim notama nalaze se božur, đurđica, karanfil, divlja trešnja, ciklama, jagoda, perunika i jablan, dok bazne note sačinjavaju vrba, bazga, pitomi kesten, šipak, topola i hrast. Ako još niste, svakako barem zavirite u svijet niche parfema i otkrijte novu dimenziju mirisa.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti