Detalj koji je mnogima promaknuo na Rimčevim autima ima predivno značenje
PRIČA o Rimac Automobilima je zaista impresivna, sve je počelo kao želja jedne osobe da napravi BMW E30 na električni pogon, a pretvorilo se u rastuću kompaniju.
Od osnutka tvrtke 2009. godine, Rimac Automobili postali su dobavljač električnih pogonskih sustava za brojne proizvođače automobila, kao što su Mercedes-AMG (SLS E-Cell), Koenigsegg (Regera), Aston Martin (Valkyrie) i VW Gropa (Cupra e-Racer), a Porsche je kupio udio u kompaniji.
Napravili su i nekoliko svojih automobila, prvi je bio Concept_One, čiji se prototip pojavio 2011. godine. Većini je pak promakao maleni detalj kojim su odali počast svojoj zemlji Hrvatskoj.
Dizajn automobila, za čiji je svaki detalj brinuo Adriano Mudri, uključuje traku od ugljikovih vlakana koja se proteže sa strane, a ispred stražnjeg kotača nalazi se maleni streličasti umetak.
No on nije strelica, ovaj komadić predstavlja kravatu, simbol Hrvatske. Osim što je ukrasni detalj, kravata ima i funkciju, ona zatvara dotok zraka za stražnji rashladni sustav te vizualno nosi bočnu grafiku oko luka kotača do stražnje kraja automobila.
Iako je bočna grafika ublažena, C_Two također ima detalj kravate, i to unaprijeđen. Naime, na "novoj" kravati nalaze se tri LED svjetla pa ona izgleda još posebnije.
C_Two je imao američku premijeru na Pebble Beachu proteklog tjedna.