Dobro pogledajte fotke ovih ljepotica uz skupe aute, zbog feminizma neće ih više biti
Foto: Instagram
GLOBALNI proizvođači automobila na predstojećem Međunarodnom salonu automobila u Ženevi odlučili su se protiv tradicionalnog ukrašavanja svojih štandova. U prijevodu, nema više hostesa u mini suknjama i visokim potpeticama, prenosi RT.
Odluka dolazi nakon pritiska globalne kampanje #MeToo koja se bori protiv seksualnog zlostavljanja, a za koju Bloomberg piše da se uvukla u sve sfere života.
Južnokorejska tvrtka Ssangyong Motor navodno planira booth babes, ime prema kojem su djevojke poznate u industriji, zamijeniti muškim i ženskim modelima u sportskoj odjeći.
A post shared by Walter Keller (@safetyharborfirearms) on
Neki veći proizvođači, uključujući Toyotu i Nissan, još lani odlučili su da neće više zapošljavati modele za sajmove automobila. "Vremena su se promijenila. Ima više smisla koristiti stručnjake za proizvode jer prodajemo automobile", rekla je Sara Jenkins, švicarska glasnogovornica Nissana.
A post shared by Rachael Wright (@wright_rach) on
Na sajmu u Ženevi modele neće imati ni Lexus, a ni Fiat Chrysler Automobiles koji je zbog pritiska i kritika nekim modelima otkazao dogovorenu suradnju. Maserati, Jeep i Alfa Romeo navodno će na štandovima imati i muškarce i žene, no puno pristojnije odjevene.
Odmak od demonstracije ženske seksualnosti uz blještava nova vozila dolazi nakon velikog seks skandala koji već neko vrijeme trese Hollywood, a zamah je dobio nakon optužbi na račun producenta Harveyja Weinsteina.
Pokret #MeToo započet je 2017. godine, a prošli su mjesec zbog njega organizatori Formule 1 zabranili popularne grid girls.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati