Dylan Mulvaney opet pod udarcem kritika: Dr. Jordan B. Peterson bojkotira Maybelline
Marketinško partnerstvo Dylana Mulvaneyja s proizvođačem šminke Maybelline izaziva reakcije javnosti. Poznat po svojim kontroverznim izjavama, psiholog dr. Jordan B. Peterson pozvao je na Twitteru na bojkot brenda.
Kontroverzni javni intelektualac dr. Jordan B. Peterson ponovno je u središtu pozornosti nakon što je pozvao na bojkot Maybellinea, renomiranog kozmetičkog brenda. Petersonov pokušaj bojkota ima veze sa suradnjom transrodnone influencerice Dylan Mulvaney i Maybellina. Ipak, priča nije tako jednostavna. Petersonov tweet je izazvao gomilu pitanja jer, realno, malo je zamršen. Kritizira Maybelline, ali video koji je priložio pokazuje Mulvaney kako priča o svojoj društvenoj angažiranosti s drugim kozmetičkim gigantom, MAC-om, u kampanji za Svjetski dan HIV-a i AIDS-a prošlog prosinca. Da stvar bude još zanimljivija, Mulvaney je zapravo i bila zaštitno lice Maybellinea, što je samo dodatna doza zanimljivosti Petersonovom stavu.
Mankenka usred marketinške kontroverze
Povećavajući kontroverzu, Petersonov tweet bio je repost s računa Oli Londona, polarizirajuće engleske slavne osobe poznate po svojim anti-gender pogledima i brojnim kozmetičkim operacijama kako bi ličila na Jimina iz globalno popularne K-pop grupe BTS.
MAC i Maybelline bili su jasni s ciljanom publikom: društveno progresivne pojedince, uključujući žene, muškarce sve više zainteresirane za kozmetiku, i nebinarne osobe.
Ovo nije prvi put da se Mulvaney našla usred marketinške kontroverze. Sredinom travnja, CNN Business izvijestio je o njenoj promociji Bud Light piva. Alissa Heinerscheid, potpredsjednica marketinga Bud Lighta, izjavila je: "Ako ne privučemo mlađe potrošače prema brandu, za Bud Light neće biti budućnosti." Članak je također spomenuo emotivni odgovor glazbenika Kid Rocka na ovaj marketinški napor.
Je li progresivni marketing profitabilan?
Unatoč pozivima na bojkote iz anti-progresivnih krugova, progresivni marketing nastavlja se pokazivati profitabilnim. Pedro Howard, voditelj “kreativne najbolje prakse” u Ipsosu, globalnoj agenciji za istraživanje tržišta i javnog mnijenja, razgovarao je s CNN Business o temi. Naglasio je: "Ljudi će reći da nikada više neće kupiti određeni brand zbog ove vrste oglašavanja. Ali u stvarnosti, oni će i dalje biti vođeni cijenom, dostupnošću, itd."
Uspjeh progresivnog oglašavanja potvrđuje odluka Maybellinea da surađuje s Mulvaney samo tri mjeseca nakon njezine kampanje s MAC-om. Influencerica se može pohvaliti značajnim online followingom, s gotovo 11 milijuna pratitelja na TikToku i gotovo 2 milijuna pratitelja na Instagramu. To su mladi potrošači, a ne figure poput dr. Petersona ili Kid Rocka, koje brendovi poput Maybellinea ciljaju, pokazujući trajnu snagu uključivog i progresivnog marketinga.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati