Germania Sport uz žene – Misli na vrijeme, misli na sebe!
POVODOM obilježavanja Dana narcisa Germania svojim djelatnicama poklanja preventivne dijagnostičke preglede namijenjene ranom otkrivanju raka dojke.
"Germania sport s ponosom može istaknuti da čak oko 90 posto njenih zaposlenika čine upravo žene, i to na način da su raspoređene u svim strukturama poslovnih procesa, odnosno na svim pozicijama unutar tvrtke. Kako su zaposlenici najvrijedniji dio i potencijal svake tvrtke, društveno odgovorno poslovanje tvrtke usmjereno ka zajednici trebalo bi kretati upravo od zaposlenika", istaknula je menadžerica korporativnog poslovanja Germanije, Kristina Džigurski.
Shodno tome, Germania Sport ovoga proljeća, prigodno upravo povodom obilježavanja Dana narcisa, svojim djelatnicama poklanja dijagnostičke preglede namijenjene preventivnom otkrivanju raka dojke – ultrazvuk i mamografiju kao zlatni standard prevencije.
"Kako ste svojim nesebičnim radom i trudom godinama uz nas, želimo Vam vratiti barem dio Vaše pažnje, na način da budemo uz Vas i Vaše zdravlje", poručila je djelatnicama menadžerica ljudskih potencijala u Germaniji, Velimira Božinović.
Dugogodišnja djelatnica računovodstva Germanije, Anita Jukić izjavila je: "Tijekom više od 15 godina, Germania Sport me ne prestaje oduševljavati kao poslodavac, tako da ovom inicijativom kojom se brine o zdravlju djelatnica nisam iznenađena. Naravno da ću se odazvati pozivu na pregled i nadam se da će sve moje kolegice učiniti isto. Rak dojke je najčešći rak u ženskoj populaciji, ali ujedno i rak koji se uspješno liječi u visokom postotku ako se otkrije na vrijeme!"
Dan narcisa se obilježava diljem Hrvatske od 1997. godine, kako bi se podigla svijest o potrebi preventivnih pregleda raka dojke i kako bi se prodajom narcisa prikupila sredstva za preventivne preglede i liječenje oboljelih.
Djelatnice će pregled moći izvršiti u poliklinikama specijalne bolnice Agram diljem Hrvatske, shodno svom mjestu boravka, kako bi im pristup dijagnostičkim pregledima bio učinjen što bržim i jednostavijim.
Ovom akcijom koju podupire sloganom: Misli na vrijeme, misli na sebe! Germania želi ujedno poduprijeti podizanje svijesti o važnosti preventivnih pregleda, te poručiti svim ženama da je upravo njihovo zdravlje najvažnije, što žene kao odgovorne majke, radnice, supruge, često zaborave stavljajući sebe na posljednje mjesto.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti