HTZ se sramoti po Fejsu i Twitteru: Je li Hrvatska "gubljenje vremena"?
Screenshot: Facebook, Twitter
HRVATSKA turistička zajednica kroz niz različitih aktivnosti radi na promociji Hrvatske, između ostalog i putem društvenih mreža gdje njene profile prati na tisuće fanova, a u tisućama se redovito broje i lajkovi i shareovi fotografija i videa ljepota naše zemlje.
Svoje fanove na Twitteru i Facebooku jutros su tako počastili još jednim videom, ovoga puta s fotografijama nacionalnih parkova među kojima bi čitatelj trebao odabrati svoj najdraži.
Ono što bode u oči je, međutim, neobična igra riječi koja prati video.
"Croatia will waste your time", napisali su iz HTZ-a, usput fulali i množinu u "parkovima" i ostavili buduće turiste da se pitaju što je pisac uopće time htio reći.
Je li Hrvatska gubljenje vremena? Hoće li oni koji dođu gubiti vrijeme u Hrvatskoj? Bira li Hrvatska najbolji nacionalni park? Je li biranje najboljeg među parkovima gubljenje vremena? Ili je netko zapravo htio reći da se u Hrvatskoj može kvalitetno "potrošiti" vrijeme, pa se po putu izgubio u prijevodu?
Teško je reći, no komentatorima na društvenim mrežama ovaj izbor riječi nije se osobito svidio.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati