I do 23.000 kuna: Pet influencerica otkrilo koliko točno naplaćuju objave
PET INFLUENCERICA iz SAD-a za Huffington Post otkrilo je koliko zarađuju po objavi na svojim Instagram profilima. Hrvatski influenceri ljetos su u sklopu jednog istraživanja otkrili koliko oni naplaćuju sponzorske objave na svojim profilima i pokazalo se da mikroinfluenceri s 1000 do 10.000 pratitelja za objavu naplaćuju između pet i 100 eura. Takvih je 65 posto među hrvatskim influencerima.
U Hrvatskoj onih koji imaju od 10.000 do 50.000 pratitelja ima 26 posto, a njihova tarifa je od 20 do 250 eura za objavu. Svega pet posto korisnika je u skupini koja broji od 50.000 do 100.000 pratitelja, a oni za objavu traže od 30 do 400 eura. Na koncu, onih s više od 100.000 pratitelja je četiri posto, a njihove objave koštaju od 70 pa sve do 700 eura. Među njima su, primjerice, Ella Dvornik, Sonja Kovač i Jelena Perić.
Ovako te brojke izgledaju u SAD-u:
Tomi Obebe (@goodtomicha)
Obebe je modna i lifestyle influencerica iz Charlottea, Sjeverna Karolina, a na Instagramu je prati 19,2 tisuće ljudi. Četiri godine se bavi tim poslom, a prvu poslovnu ponudu dobila je nakon godinu dana.
Ona za dvije fotografije s proizvodom koje snimi s fotografom kojeg sama angažira naplati 1000 dolara (oko 6500 kuna). Nudi i mogućnost ekskluzivnosti, što znači da neće raditi s konkurentskom kompanijom tri mjeseca. Prava na fotografiju nudi na godinu dana u sklopu čega kompanija tu objavu može koristiti na svim svojim društvenim platformama i web stranici.
Fotografija na njenom profilu može ostati do kraja te kalendarske godine.
Audree Kate Lopez (@simplyaudreekate)
Lopez je modna, beauty i lifestyle influencerica i stilistica iz New Yorka koju prati 31,1 tisuća ljudi. Instagramom se bavi sedam godina, a prvu je poslovnu ponudu dobila nakon tri godine.
Ona nudi paket od jedne objave na svom blogu ili YouTubeu, zatim dva Instagram posta sa sponzoriranim proizvodom, jedan Instagram Story (tražili su je tri 'framea', a ona je objavila sedam dok je trajala kampanja) s opcijom Swipe Up te objavu na Facebooku s linkom na objavu na blogu. Sama angažira fotografa ili snimatelja. Za brend za koji je radila kad je Huff Post radio istraživanje sve je to naplatila 3500 dolara (oko 23 tisuće kuna, s tim da je ranije već radila s njima).
Nudi mogućnost ekskluzivnosti tri dana prije i nakon objave, a objava na njenom profilu/blogu/YT može ostati do 60 dana (iako to nije jasno navela u ugovoru).
Emmalynn (Emma) Cortes (@emmasedition)
Emma je modna, travel i lifestyle influencerica iz Seattlea koju prati 29,4 tisuće ljudi. Tim se poslom bavi šest godina, a prvu je suradnju dobila nakon tri godine.
Jednu objavu s tri fotografije, jedan Instagram Story (pet 'frameova' i posljednji s linkom na stranice kompanije) te osam fotografija koje je brand objavio na svojim stranicama naplatila je 1500 dolara (10 tisuća kuna) plus 100 dolara (oko 600 kuna) poklon bon (najprije su joj nudili 800 dolara - oko 5000 kuna, no pregovarala je).
Ne nudi opciju ekskluzivnosti, a brand ima pravo na fotografije godinu dana.
Sarah Chiwaya (@curvily)
Sarah je plus size modna influencerica iz New Yorka koju prati 48,8 tisuća ljudi. Sedam godina objavljuje, a prvu je poslovnu ponudu dobila nakon tri godine.
Dva Instagram posta i minimum od pet Instagram Storyja s barem jednim Swipe Upom naplatila je 1800 dolara (oko 12 tisuća kuna) plus 750 dolara (5000 kuna) poklon bon. Ne nudi mogućnost ekskluzivne suradnje.
Caitlin Patton (@caitpatton)
Patton je modna, beauty i lifestyle influencerica iz Chicaga koju prati 24,9 tisuća ljudi. Bavi se ovim poslom četiri godine, a prvu je ponudu dobila nakon godinu dana.
Jedan Instagram post i Instagram Story s osam "frameova" naplatila je 2000 dolara (oko 13 tisuća kuna). Ponuđeno joj je 800 dolara (oko 5000 kuna), no pregovarala je. Nudi ekskluzivnu suradnju u trajanju od dva mjeseca i pola godine prava na objave. Objave na njenom profilu ostaju godinu dana.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati