"Kad se bojiš, ne postojiš": Elemental novom pjesmom poslao moćnu poruku
ELEMENTAL predstavlja svoju najnoviju pjesmu Nešto glasno, koja govori o borbi sa strahovima.
"U vrijeme kad mi je na pamet pala ideja za pjesmu, pokušavala sam izaći na kraj s nekim svojim strahovima. Napisala sam stihove koji su mi poslužili gotovo terapeutski - Kad se bojiš, ne postojiš - ta me rečenica vodila i hrabrila. Zanimljivo mi je gledati kako su se i drugi ljudi našli u tome, jer čovjeku je lakše kad zna da nije sam. Htjela sam napisati malo stihova, a njima reći puno, napucati ih značenjem. U rapu obično ima mnogo više riječi, zato mi je drago da kroz pjevanje isprobavam nešto novo. Nešto glasno", opisala je Mirela Priselac Remi.
"Temu pjesme je Remi smislila i spomenula jednom u razgovoru a meni se to odmah svidjelo tako da sam tekst s lakoćom napisao već sljedeći dan. Radi se o tome da ljudi nisu voljni izlagati se i pokazati drugima što žele i kako se osjećaju. Živimo u nekim svojim zatvorenim čahurama iz kojih ne izlazimo, prilagođavamo se okolini i imamo strah od toga što će drugi misliti o nama. Toliki strah da smo spremni zatomiti naše potrebe. Najbolji primjer je za to ona rečenica 'budi tiše da te susjedi ne čuju' koju smo tko zna koliko puta čuli. A stvarno - zašto nas ne smiju čuti? Zašto ne smijem govoriti glasno, puštati glazbu glasno? Taj strah od izlaganja je okosnica teme ove pjesme. Nakon što je tema definirana, sve je ostalo išlo s lakoćom. Ostatak benda se upravo igrao s nekim melodijama pa se to na prvoj sljedećoj probi spojilo i pjesma kao da je sama sebe stvorila. Nakon što smo ju snimili, Kristijan Smok je sve zaokružio sa svojom idejom za spot u kojem su stalne promjene - idejom promjena outfita kroz stop motion tehniku. To je samo još nadogradilo cijelu priču jer se uklapa u koncept pjesme. Zašto ne bi mogli mijenjati sebe, biti ludi i biti glasni", dodao je Luka Tralić Shot.
Spot za pjesmu oslikava upravo to, jednu ludu, šarenu i glasnu atmosferu, s naglaskom na promjeni.
"Zamislite kad vas bend koji ste slušali nekada prije pozove da radite spot za njih i daju vam otvorene ruke da radite što god želite. Jedina bitna smjernica je bila šarenilo i zabava. Kako nisam toliko u video svijetu kao u fotografiji, odlučio sam se za stop animaciju. Uzeli smo preko 100 odjevnih predmeta koje sam zamislio da se mijenjaju iz sekunde u sekundu u kadru. Mislim da smo uspjeli dočarati svi skupa vibru šarenila i zabave, kako je bilo i zamišljeno od početka. Doista sam uživao u svakom trenutku. Svaka čast bendu što je imao strpljenja za ovaj način snimanja. Spot je sastavljen od preko 3000 fotografija", rekao je Kristijan Smok, koji se našao u redateljskoj ulozi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati