Kći Jessice Albe postala trendseterica i dostojna konkurencija Suri Cruise
Tekst: N.M.
Foto: JLP
IAKO je dosad najveća trendseterica u svijetu celebrity beba uvjerljivo bila Suri Cruise, kći Jessice Albe na dobrom je putu da joj postane dostojna konkurencija. Dokazuju to fotografije malene Honor Warren koja se uz svoju majku Hollywoodom šepiri odjevena u dizajnersku odjeću koja je, primjećuju modni kroničari, svakim danom sve raznovrsnija i sve otmjenija. Međutim, lijepa glumica i njezin suprug Cash Warren novinarima decidirano tvrde: "Ne želimo od svojeg djeteta raditi cirkus, ne želimo da je slijede paparazzi i definitivno ne želimo da svoju karijeru počne graditi u showbiznisu".
Ipak, malena Honor uređena je od rođenja, a njezina majka u kupovanju skupih krpica za dijete ne vidi ništa loše. Iako ih ona većinu ne stigne odjenuti, a ono što uspije, odjene samo jednom, jer joj kroz nekoliko dana sve postane maleno. A Alba tu postaje, ispričala je, široke ruke pa "iznošenu" odjeću svoje 17-mjesečne kćeri dijeli prijateljicama koje je za svoju djecu još uvijek mogu iskoristiti. Također, glumica nije htjela otkriti koliko novca troši na garderobu svoje kćeri, ali stručnjaci su se, nakon što je garderoba malene Suri procijenjena na 15 milijuna kuna, pozabavili i ovom procjenom, a rezultate iste očekujemo vrlo uskoro.
Naša predstavnica - Lana Radeljak
I tako je, čini se, najfotkanija beba showbiznisa, malena Suri Cruise, za koju mnogi i danas sumnjaju da je biološko dijete Toma Cruisea, dobila pravu pravcatu konkurenciju. A curice još nisu ni u školu krenule. Svijet je ostao zgrožen nakon što su svijet obišle fotke male Suri kako Bostonom nabada u minijaturnim štiklicama potpetice visine tri centimetra, a sveopćem trendu među holivudskim djevojčicama priklonila se i naša uzdanica Lana Radeljak koja je nedavno snimljena u šetnji s novom "mamom" Lambašom i čizmicama pete visoke oko tri centimetra. Jest Lana starija od ovih primjeraka iz doline blještavila i sunca, ali, slažu se stručnjaci, visoke pete nisu primjerene njezinoj dobi. Ali moda za zdravlje i primjerenost ne pita, kao što nikada i nije, pa smo ravno iz Hollywooda, čini se, dobili još jedan nezdravi trend - brendiranje djece od malih nogu - koji polako počinje poprimati razmjere apsurda.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati