KitKat ludilo u Japanu: Čokoladice postale specijalitet s više od 300 okusa
SVJETSKI poznat proizvođač čokolade KitKat nedavno je pustio u prodaju bijelu čokoladu s komadima maline, i to u Japanu. Kuhar Yahumasa Takagi, jedan od najpoznatijih japanskih slastičara, idejni je začetnik ove nove vrste čokolade koja je postala prava senzacija u Japanu, ali i ostatku svijeta, izvještava CNN.
Dobitna formula
Današnja senzacija na tržištu slastica KitKat nastala je tridesetih godina u Engleskoj. U gradu Yorku na sjeveru Engleske čokoladne poslastice bile su relativna nepoznanica sve dok lokalnu tvornicu Rowntree nije kupio švicarski prehrambeni gigant Nestle u osamdesetim godinama. Iako je ova čokolada bila raširena svuda po svijetu, u Japanu joj nitko nije mogao jamčiti uspjeh zbog toga što je japansko tržište dugo vremena bilo nedostupno stranim ulagačima. Kako je onda postala fenomen? Za to su u prvom redu zaslužni uporan rad i pametne ideje japanskih marketinških gurua iz grada Kobea na zapadu Japana. A i samo ime čokolade ima određenu simboliku – KitKat zvuči slično kao "kito kato", što na japanskom znači "sigurna pobjeda."
Bogatstvo okusa
Yahumasa Takagi priznaje da je u proizvodnji čokolade iskoristio japansku tradiciju darivanja te jednim dijelom kulinarske navike, uz nagrađivane sezonske i regionalne proizvode. No KitKat je u Japanu pokazao svoje pravo lice tek u ranim 2000-im godinama pojavom šarene ekspanzije okusa. Prema nekim se procjenama u Japanu svake godine proizvodi do 2000 novih slatkiša, tako da je ponuda tamne ili mliječne čokolade postala nedovoljna. Do danas se na tržištu pojavilo više od 300 različitih KitKat okusa. Sastojci su preuzeti iz regija diljem zemlje, a njihova se proizvodnja i prodaja često poklapaju sa sezonama rijetkih izdanja KitKat mini.
Rijetka izdanja
Iz tvornice čokolade svakog dana izađe oko četiri milijuna čokoladica KitKat Mini, što je otprilike 1,5 milijardi godišnje. Otkako je Yahumasa Takagi, koji je svoj zanat ispekao u poznatim slastičarnicama Francuske i Belgije, potpisao ugovor s KitKatom, ta je tvornica počela proizvoditi vrlo rijetka izdanja visokokvalitetnih čokoladica koje se mogu kupiti na rijetkim mjestima u Japanu – u njegovim dućanima i u osam robnih kuća. Takagi je prvu prodavaonicu otvorio u siječnju 2014. godine u Tokiju te od tada neprekidno širi poslovanje i stavlja na tržište nove proizvode, kombinirajući okuse i boje. Sam priznaje kako mu je najveća želja predstaviti japansku KitKat tvornicu čokolade i svoje majstorstvo cijelom svijetu, navodi CNN.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati