Milu Hrniću iznenada umro sin, banka i dalje pušta šaljivu reklamu: "Žao nam je"
POČETKOM godine glazbeniku Milu Hrniću iznenada je u 52. godini preminuo sin Srđan, poznati dubrovački umjetnik. Dok je obitelj proživljavala najteže dane, na malim ekranima vrtjela se šaljiva reklama Erste banke, u kojoj Milo Hrnić ima glavnu ulogu.
Na društvenim mrežama našli su se brojni komentari nezadovoljnih gledatelja, koji smatraju da se reklama trebala barem privremeno zaustaviti.
Pitali smo Erste banku jesu li razmišljali o tome.
"Erste banka je odmah po saznanju informacije o tom tužnom događaju, g. Hrniću uputila svoje najiskrenije izraze sućuti zbog velikog gubitka koji je zadesio njega, ali i cijelu obitelj. Moramo istaknuti da se u tim trenucima razmišljalo o opciji zaustavljanja kampanje na neko vrijeme. Iako takva odluka na kraju ipak nije bila donesena, učinjene su određene prilagodbe u vremenskom rasporedu objava", stoji u odgovoru koji je Indexu poslao Ured korporativnih komunikacija te banke.
Dodaju da su svjesni činjenice da se radi o nenadoknadivom gubitku i trenucima velike boli.
"Zbog toga nam je iskreno žao ako je nastavak kampanje obitelji uzrokovao dodatnu tugu i produbio osjećaj nelagode. To nam nikako nije bila namjera. Na kraju bismo željeli istaknuti da je dugogodišnja suradnja s g. Hrnićem jedan od primjera najbolje prakse, kako po pitanju uspješnosti kampanja u kojima je on jedan od glavnih protagonista, tako i u okvirima kvalitete međuljudskih odnosa prilikom rada na zajedničkim projektima. Vjerujemo da ćemo i u budućnosti imati priliku zajednički surađivati, uvažavajući sve objektivne okolnosti trenutačne situacije", zaključili su.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati