Navijački puding, krastavac ili regenerator?
U SURADNJI s Intersportom, zagrebački Publicis osmislio je mini serijal "Mala škola navijanja na najjače s Marijem Petrekovićem" kako bi s ponosom promovirali nove službene Nike dresove hrvatske reprezentacije. Svjetsko nogometno prvenstvo najveći je mogući spektakl za ljubitelje nogometa, a originalni hrvatski dres tu je da osigura da navijanje uvijek bude… na najjače.
Mario Petreković, profesor opće navijačke prakse i potvrđeni motivator, proveo je svoje učenike kroz osnovne tehnike navijanja, navijanje kod kuće, tehniku tihog navijanja u uredu, glasnog u bistrou, dok je za grand finale priredio veliko navijačko slavlje na otvorenom.
Svih pet epizoda možete pogledati na službenim društvenim mrežama Intersporta.
Ova suradnja dio je višegodišnje uspješne strategije Intersporta i zagrebačkog Publicisa, a obuhvaća kreiranje većih kampanja, prodajnih akcija i promociju na društvenim mrežama. Kroz sve aktivnosti uvijek je prožeta poslovna filozofija branda – poticanje ljudi na aktivno bavljenje sportom – koju promoviramo na nacionalnoj razini, ali i kroz lokalne zajednice.
Nogometno ludilo i sve oko njega trajna je inspiracija za brendove koji žele uspostaviti poticajnu komunikaciju sa svojom ciljnom skupinom, koja je u ovom slučaju zaista jako široka. Mnogi proizvodi u vrijeme svjetskog prvenstva postaju „navijački proizvodi“, no ako bi trebali odabrati jedan jedini koji bi predstavljao esenciju navijača, onda je to, uvjereni smo u Intersportu i Publicisu, originalni Nike dres hrvatske reprezentacije.
Svjetsko nogometno prvenstvo traje i dalje, Hrvatska je u osmini finala, naši su dali sve od sebe, a na svima nama je da ih podržimo navijanjem na najjače!
Publicis Zagreb: Aleksadra Dilevska (CEO), Robert Pešić (COO); Paula Baburić (CQO), Ivana Kuljiš (CSD), Alen Grozaj (CD), Emil Zelenko (AD), Filip Fruk (CW), Irena Mervar (AM), Nika Vojvodić (AE). Produkcija: NEVIĐENO
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti