"Neću živjeti bez stila": Hrvatice sanjaju Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furlu, Pradu...
Foto: Guess
KAD JE svojedobno Simona Gotovac u svojoj pjesmi "Lova" otpjevala "...neću živjeti bez stila, hoću Gucci, Pradu i Versace...", po svemu sudeći je opisala svaku sedmu Hrvaticu stariju od 15 godina (14,2 posto). Pokazuje to istraživanje kvalitete Qudal, prema kojemu znatan postotak Hrvatica cilja na najvišu razinu svjetske kvalitete i luksuza kada je riječ o ženskim torbicama - omiljene su one brendova Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furla i Prada.
Najveći broj Hrvatica smatra da najvišu razinu kvalitete kada je riječ o ženskim torbicama nudi Guess (3,9 posto), zatim Lacoste (3 posto), Louis Vuitton (2,1 posto), Gucci (1,8 posto), Furla (1,8 posto) te Prada (1,6 posto).
"Indikativno je da velik broj pripadnica ljepšeg spola Lijepe naše kao najkvalitetnije ženske torbice navodi najluksuznije i ujedno najskuplje proizvode iz ove kategorije kao što su to Louis Vuitton, Gucci ili Prada. To su odgovori onih bolje stojećih i bolje informiranih pripadnica ljepšeg spola Hrvatske. Druga strana medalje je ta da čak 66,7 posto ispitanica u Hrvatskoj navodi da na osnovu vlastitog iskustva ne zna navesti niti jednu kvalitetnu robnu marku ženskih torbica. To također puno govori o socioekonomskoj slici naše zemlje", navodi Robert Slavečki, direktor programa Qudal.
QUDAL (QUality meDAL), Hrvatska 2011.
N = 439 (nacionalno reprezentativan uzorak za žensku populaciju, osobe starije od 15 godina, RH)
1. GUESS = 3,9 posto
2. Lacoste = 3 posto
3. Louis Vuitton = 2,1 posto
4. Gucci = 1,8 posto
5. Furla = 1,8 posto
6. Prada = 1,6 posto
7. United Colors of Benetton = 1,4 posto
8. Ostalo = 17,8 posto
9. Bez odgovora/Ne znam = 66,7 posto
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati