Novo istraživanje: Generacija Z ne zna promijeniti žarulju, oglasila se psihologinja
TVRTKA Halfords iz Velike Britanije, koja se bavi prodajom automobila i bicikla, provela je istraživanje koje je pokazalo da većina generacije Z ne zna (i ne želi) napraviti najjednostavnije kućne poslove poput zamjene žarulje. "Sposobnost obavljanja osnovnih, praktičnih zadataka gubi se među mlađim generacijama", upozorio je Andy Turbefield iz Halfordsa.
Također, mnogi mladi su otkrili da bi radije platili nekoga da to obavi umjesto njih. Istraživanje je pokazalo da generacija Z troši u prosjeku 1500 eura godišnje na unajmljivanje majstora za poslove koje bi i sami mogli obaviti.
Roditelji se brinu o njihovom automobilu
Tijekom istraživanja ispitano je oko 2000 ljudi svih dobnih skupina, a gotovo 25 posto pripadnika generacije Z reklo je da ne zna kako promijeniti žarulju, dok su mnogi tvrdili da je penjanje uz ljestve "preopasno". Jedan od pet ispitanika također brine da bi žarulja mogla biti "prevruća".
Većina ih je rekla da ne znaju kako oprati svoj automobil te da roditelji to čine umjesto njih. Također su se izjasnili da ne znaju dodati zraka u automobilsku gumu te da ne znaju zamijeniti brisače na automobilu. Jedan od deset pripadnika generacije Z rekao je da bi morao pozvati majstora da mu objesi sliku na zid.
Oglasila se psihologinja
Povodom zabrinjavajućih rezultata, oglasila se i američka psihologinja Yamalis Diaz. Ona je objasnila da je ovo posljedica digitalnog doba. "Jednostavno, oni nisu morali ništa sami i za sebe napraviti. Velik dio njihovog života je automatiziran i praktičan, što je današnja generacija mladih ljudi iskoristila puno više nego prošle generacije", rekla je Diaz za New York Post.
"Stoga je potpuno razumljivo da generacija Z jednostavno ne zna kako obaviti toliko toga u vezi s netehnološkim ili neovisnim zadacima", zaključila je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati