Novu Coca-Colinu božićnu reklamu radila umjetna inteligencija. Ljudi su bijesni
COCA-COLA je već tradicionalno ususret blagdanima radila na novoj reklami, no ove godine je ona izazvala kritike. Nekoliko promjena u ovogodišnjem izdanju jako je uzrujalo gledatelje na društvenim mrežama. Iako se reklama znala mijenjati, ove godine su promjene izazvale brojne kritike. Reklama prikazuje prepoznatljivi Coca-Colin kamion okićen lampicama, no taj i ostali prizori ove godine su napravljeni - umjetnom inteligencijom.
"S ovom jezivom AI reklamom Coca-Cola više ne može tvrditi da je 'prava stvar'. Inače je pijemo tonu za blagdane, ali ove godine ćemo se povesti za Coca-Colom i kupiti kopiju. Vrijeme je za bojkot", istaknuo je jedan nezadovoljni gledatelj.
"Umjetnost mi umire pred očima"
"Upravo sam vidjela AI Coca-Cola reklamu na TV-u... Ne mogu vjerovati da dozvoljavamo da se ovakve stvari događaju. Osjećam se kao da mi se pred očima odvija smrt umjetnosti i našeg planeta i nikoga u stvarnom životu nije briga", stoji u drugom komentaru.
Netko je svoje nezadovoljstvo izrazio uspoređujući novu reklamu s popularnom igricom iz serijala GTA: "Prije više od 14 godina ljudi su rekreirali Coca-Colinu reklamu u GTA San Andreasu i to je izgledalo stvarnije nego ovo smeće."
Kako je reklama napravljena?
Prema medijskim napisima, za reklamu su zaslužna tri studija umjetne inteligencije - Secret Level, Silverside AI te Wild Card. Javier Meza, Coca-Colin glavni marketinški menadžer u Europi, izjavio je da su htjeli ići ukorak s modernim vremenima.
"Nismo počeli rekavši: 'OK, moramo ovo napraviti AI-jem.' Htjeli smo reklamu približiti stvarnosti i kao jedno od rješenja za to smo istraživali umjetnu inteligenciju", rekao je Meza za Marketing Week.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati