Ovako se Hrvatska sprda sa spotovima Ive Josipovića: Ovo je na razini Žikine dinastije!
Screenshot: Youtube
BIVŠI predsjednik Ivo Josipović danas je postao pravi hit na društvenim mrežama, ali ne na način na koji je to planirao.
Jutros je naime na YouTubeu i na svojim društvenim mrežama objavio dva predizborna spota u režiji poznate redateljice Irene Škorić.
Građani, isti oni koje su ovi videospotovi trebali nagnati da glasaju za Josipovića, komentarima su doslovno pokopali oba videa. Sve skupa dovelo je do toga da su samo nekoliko sati nakon objave nestali s Josipovićevih društvenih mreža, dok je komentiranje ispod videa na YouTubeu onemogućeno.
"Ovo je tužno za gledati (iako ne podržavam dotičnog niti nikad nisam). Kao kad sam gledao Ronaldinha u meksičkoj ligi, debeo, spor, trom, jedva se kreće, onda se sjetiš kako je parao mreže u ligi prvaka i suza krene sama od sebe. Isto tako djeluje Josipović, nekad predsjednik, odmjeren, pun sebe, a danas u spotovima manjeg budžeta od Pervanove sinkronizacije", komentirao je netko iza imena Ma Ha Chm, dok se mnogi pitaju je li ovo "za ozbiljno" ili je sve skupa loša zafrkancija.
"Em je otužno redateljski, em sadržajno... kao da ga Škorićka zajebava", komentirao je Igor Tomljenović, a dok se Ivo Telenta pita je li ovo za plakati ili za smijati se, Draženku Priselec Tataj brine hoće li se ova "sramota vrtiti na TV-u".
"Ki da se nije dovoljno sramotija dok je bija predsjednik, sad mu i ovo triba za eventualni mandat u Saboru?!? Koji lik!", piše pak Hrvoje Barišić iz Pirovca.
"Ovakvo javno brukanje je teško za gledat.....pa jel postoji primjer u povijesti da je netko bio šef države a onda se toliko brukao nakon odlaska...strava", kaže pak Marko Vilfan, a Damir Livančić sve je skupa nazvao - glazbenim terorizmom.
Između ostalog, građani bivšem predsjedniku savjetuju da se ubuduće bavi glazbom za djecu, a neki se pitaju i natječe li se on to možda za radno mjesto odgajatelja u jaslicama.
Budući da je i negativna reklama ipak - reklama, Josipović je nakon epizode s uklanjanjem spotova iste ipak vratio na svoje društvene mreže, uz zgodan spin. Naime, izjavio je da su u pitanju "antispotovi" kojima je bio za cilj privući pozornost i pokazati da se i uz minimalan budžet može napraviti odličan posao.
Zabranu komentiranja spotova na YouTubeu, međutim, nije komentirao.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati