Ovo je dokaz koliko je Baby Lasagna popularan u Švedskoj
HRVATSKI predstavnik na skorašnjoj Euroviziji u Malmöu Marko Purišić ili Baby Lasagna teško da je mogao dobiti veći kompliment u švedskim medijima od onoga što je o njemu napisao Aftonbladet. Ovaj dnevni list u nedjelju je u svom internetskom izdanju objavio tekst o dvotjednoj glazbenoj groznici koja se u Švedskoj očekuje od 7. do 19. svibnja, a kao četiri glavne zvijezde ističe Marcusa i Martinusa, Windows95mana te - Baby Lasagnu i Taylor Swift.
Šveđani prepoznali važnost Lasagne
Spomenuta norveška braća na Euroviziji nastupaju za Švedsku, a Windows95man je umjetničko ime finskog predstavnika Teemua Keisterija. Oni će konkurirati našem Baby Lasagni već u prvom polufinalu 7. svibnja u Malmö Areni, dok se trenutačno najveća svjetska glazbena zvijezda u ovom društvu našla zato što će od 17. do 19. svibnja imati tri nastupa u Stockholmu. Isticanje Baby Lasagne u ovakvom kontekstu ukazuje na to da su švedski mediji prepoznali njegovu popularnost i da ga smatraju favoritom ovogodišnje Eurovizije.
“Prošle godine imali smo Beyoncé efekt. I sada može biti isto, ali ovaj put zvijezde su Marcus i Martinus, Windows95man, Baby Lasagna i Taylor Swift. Tri njena koncerta u Stockholmu i eurovizijski tjedan u Malmöu ne samo da će razveseliti obožavatelje već i napuniti blagajne”, piše Aftonbladet, koji se u nastavku teksta bavi financijskim učincima dvaju velikih glazbenih događaja u Švedskoj.
Malmö treći put domaćin
Malmö će uskoro treći put ugostiti Euroviziju; prethodno je bio domaćin ovog glazbenog natjecanja 1992. i 2013. godine. Prije 11 godina eurovizijska priredba donijela je gradskom gospodarstvu dodatni prihod od oko 20 milijuna eura, a ovaj put se očekuje bitno veći financijski probitak.
“Uzmemo li u obzir da smo prošli put imali otprilike 30.000 posjetitelja i da ove godine očekujemo više od 100.000 gostiju, jasno je da ovaj put očekujemo znatno veće prihode”, rekla je za Aftonbladet Anna Wittgren, voditeljica gradskog marketinga u Malmöu.
Budući da su ulaznice za sve probe i glavne eurovizijske evente u Malmö Areni odavno rasprodane (otišle su fanovima Eurovizije iz čak 80 zemalja) i da se u gradskim hotelima mogu rezervirati još samo najskuplje sobe, koje stoje i po 700 eura za noć, izvjesno je da će profitirati i okolni švedski gradovi Lund, Trelleborg, Landskrona i Helsingborg, ali i danska prijestolnica Kopenhagen, koja je od centra Malmöa udaljena tek nešto više od pola sata vožnje lokalnim vlakom.
Taylor Swift u Stockholmu
Podjednako unosno po domaćina bit će i gostovanje američke zvijezde Taylor Swift u Stockholmu. Njena tri koncerta tri uzastopna dana na stadionu Friends Arena dio su The Eras Toura, koji je započeo 17. ožujka 2023. u Glendaleu u Arizoni, a završit će 8. prosinca u Vancouveru, trebala bi štokholmskom gospodarstvu donijeti oko 40 milijuna eura prihoda.
Sva tri koncerta rasprodana su u samo nekoliko sati, pa će Swift u glavnom gradu Švedske nastupiti uživo pred ukupno gotovo 200.000 fanova, takozvanih swiftiesa. Mediji su njenu globalnu popularnost (na štokholmskim se nastupima očekuju posjetitelji iz 130 zemalja) i prateći blagotvorni učinak po lokalna gospodarstva već počeli nazivati swiftonomijom.
Najbolje se to vidjelo u rezervacijama smještaja na online servisu Hotels.com. Pretraživanja za Stockholm za razdoblje od 17. do 19. svibnja porasla su 142 posto u usporedbi s istim danima prošle godine. No, pretraživanja za Malmö porasla su čak za 587 posto u odnosu na iste dane 2023. godine. S obzirom na to da će izravni troškovi organizacije za grad Malmö i regiju Skåne iznositi tek oko tri milijuna eura, sve ukazuje na to da će Eurovizija biti dobar posao za južnu Švedsku.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati