Britanac koji živi u Hrvatskoj nasmijao objavom: "Hrvatska birokracija 2.0 i OIB"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PAUL BRADBURY, Britanac koji 20 godina živi u Hrvatskoj, na Facebooku je prepričao situaciju s korisničkom službom u telekomunikacijskoj kompaniji koja ga je poprilično iznenadila.
"Hrvatska birokracija 2.0", naslovio je objavu pa prepričao svoj razgovor sa zaposlenikom:
"Godina je 2024.
Lokacija: Korisnička služba u telekomunikacijskoj kompaniji.
Problem: Kupcu je crkao telefon i treba mu novi.
Razgovor:
- Možete li mi dati svoj OIB da mogu pronaći vaš račun, molim vas?
- Nemam ga kod sebe. Ovo je moj broj. S tim biste ga trebali moći pronaći.
- Ne, oprostite, ne možemo. Stvarno mi treba OIB.
- Vi ste telekomunikacijska kompanija i koristim vaše telefonske usluge već 20 godina, a vi mi kažete da ne možete naći moj račun s brojem koji mi naplaćujete svaki mjesec.
- Nažalost ne. Možete li pronaći svoj OIB, molim vas?"
"Naišao si na nekoga tko govori engleski?"
"Hrvatske tragedije", "Dobro došao u Hrvatsku", smijali su se Hrvati u komentarima, a jedan od njih napisao je da je "čudo da je naišao na nekoga tko govori engleski". "Tko kaže da jesam?" odgovorio mu je Paul.
Ovo nije prvi put da je Bradburyja iznenadilo poslovanje korisničkih službi u Hrvatskoj. Njegovu prethodnu objavu možete vidjeti ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati