Počeo je gol na konju, u jednom trenutku skroz propao, a onda ga je izvukao Tarantino
PRIJE par godina je karcinom mozga okončao život Roberta Forstera, čovjeka velikih djela pa se podsjetimo profesionalnog puta u nekoliko rečenica, iako bi opis mogao biti dugačak kao velika obavezna lektira.
U mladosti je prodavao usisivače od vrata do vrata, posljednjeg dana Forsterova života bila je premijera i njegovog posljednjeg filma El Camino: Breaking Bad Movie, a sredina sendviča - gorkoslatka karijera vrijedna spomena i za poželjeti.
Počeo je gol na konju u Reflections in a Golden Eye Johna Hustona s Marlonom Brandom i Elizabeth Taylor prije više od polovice stoljeća, zatim od kraja šezdesetih i klasika Medium Cool pa do osamdesetih fokusirao se samo na TV.
U spomenutim osamdesetim se odlično zabavljao i snimio B-filmiće, kao što su The Delta Force s Leejem Marvinom i Chuckom Norrisom, Vigilante s Richardom Brightom i Joeom Spinellom, kao i genijalne naslove poput filmova Alligator ili The Banker. Devedesetih je jedva preživljavao, sve dok mu se u jednom restoranu nije ukazao Quentin Tarantino i predao mu scenarij za Jackie Brown.
Prvobitno je mislio da je san što mu daje tako dobru priču, a kada mu je Tarantino poslije čitanja saopćio i koja mu je uloga namijenjena, to više nije bio san nego bajka.
Lik noir-heroja Maxa Cherryja mu je donio revitalizaciju karijere i nominaciju za Oscara pa se potom vratio na stare staze i upao u poslovne kombinacije s top redateljima poput Davida Lyncha, Gusa Van Santa i Alexandera Paynea, a značajnu ulogu imao je u epizodama Breaking Bada, kada je u snježnim šumama donio novi identitet traženom Walteru Whiteu. I u spin-off filmu El Camino je odradio muški posao, onako kako je uvijek znao.
Legenda platna i ekrana, vođen svežnjevima zelenih novčanica kojima mu je netko stalno mlatio ispred nosa, ali te novčanice nikad nisu uspjele pomutiti onaj dar koji je imao i sigurnost koju je svaki put ulijevao kada bismo ga vidjeli - Robert Forster.