Pokloni koje Gen Z zaista želi ovog Božića nisu ono što vam prvo pada na pamet
Sadržaj nastao u suradnji s: Aircash
GENERACIJA Z razmišlja izvan okvira pa bi takvi trebali biti i pokloni za njih. Vrlo su izbirljivi, ali znaju što žele.
Rođeni su između 1997. i 2012. i odrastali uz digitalne tehnologije. Cijene raznolikost i otvoreni su prema različitim kulturama, identitetima i perspektivama. Preferiraju iskustva i praktična rješenja koja im omogućuju veću slobodu i kontrolu u svakodnevnom životu.
Možda ste već razmišljali kako im priuštiti poklon koji neće završiti zaboravljen u ladici. Ova generacija sve manje traži materijalne stvari, a sve više cijeni iskustva i praktična rješenja koja im omogućuju veću slobodu i kontrolu, pokazalo je istraživanje The Harris Polla provedeno za ThinkLab.
Pripremili smo nekoliko ideja za poklone koji će ove godine biti pravi hit među mladima.
Neće odbiti ulaznice za koncerte ili utakmice
Generaciju Z ne zanimaju tipični darovi, već ono što donosi iskustvo, slobodu i praktičnu vrijednost, zaključeno je istraživanjem. Koncerti, sportske utakmice i kulturne manifestacije njihov su način zabave. Stoga će ulaznice za takva događanja biti dobro iskorišten poklon.
Odlazak na neki događaj može biti prikladan poklon za generaciju Z. Umjesto klasičnih poklona poput kozmetike ili tehnologije, ulaznice za koncert, festival ili sportski događaj nude priliku za zajedničko iskustvo i sjećanja koja će trajati puno duže od bilo kojeg materijalnog predmeta.
Ako niste sigurni za koji događaj kupiti ulaznice, uvijek im možete pronaći adekvatan poklon-bon. Tako će, ako ne poznajete njihov ukus, sami moći birati što žele doživjeti.
Gen Z cijeni samostalnost
Za one koji traže praktične i sigurne opcije za svakodnevno korištenje, pravi pogodak može biti Aircash Mastercard kartica. Za mlađe Gen Z pripadnike ovo može biti prilika za prve samostalne financijske korake. Za starije, koji već upravljaju vlastitim budžetom, ova kartica nije samo koristan poklon već i alat koji nudi sigurnu online kupovinu i kontrolu troškova.
Blagdanska kupovina često nosi i rizik od krađe podataka, no pre-paid model nadopune Aircash Mastercard kartice i njena odvojenost od glavnog računa smanjuju taj rizik. Ovom karticom upravlja se preko Aircash aplikacije koja služi za jednostavno slanje i primanje novca te korisnicima pruža dodatne usluge poput plaćanja računa bez naknade, plaćanja parkinga, vinjeta, bonova za mobitele i nadoplate ENC uređaja.
Aircash Mastercard karticu možete kupiti na prodajnim mjestima poput Tiska, Ine i Konzuma te je aktivirati bez papirologije, uz brzu i jednostavnu proceduru. Nema mjesečnih naknada, a kroz aplikaciju može se dodati do pet kartica u jedan Aircash digitalni novčanik. Za svaku je dopušteno postaviti poseban limit potrošnje, što je korisno za obiteljsko upravljanje troškovima.
Aircash je prva i jedina financijska institucija u Hrvatskoj koja nije banka, a ima pravo izdavanja Mastercard kartica, i to još od 2021. godine. Danas ima više od milijun korisnika, a plaćanje je moguće na više od 30 milijuna lokacija diljem svijeta.
Društvene igre uvijek su dobra ideja
Osim praktičnih opcija za generaciju Z, prilika za stvaranje uspomena može se stvoriti i kod kuće. Organizirajte odlazak u avanturistički park, escape room ili isplanirajte večer za igranje zabavnih društvenih igara. Ovi pokloni potiču i druženje, što je generaciji Z izuzetno važno.
Za one nostalgične, pokloni koji povezuju prošlost i sadašnjost bit će pametan odabir. To mogu biti sitnice koje za generaciju Z nose emotivnu vrijednost.
Blagdani su pravo vrijeme za razveseliti bližnje. Iako je generacija Z naizgled izbirljiva, više je poklona kojima ih možete razveseliti, no morate biti kreativni. Bilo da birate ulaznice, iskustva, nostalgične predmete ili moderne financijske alate poput Aircash Mastercard kartice, ključno je fokusirati se na ono što generaciji Z zaista znači - slobodu, sigurnost i stvaranje nezaboravnih uspomena.
Sadržaj donose Index i Aircash u skladu s najvišim profesionalnim standardima.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti