Poznata influencerica našla se usred skandala zbog prevare s humanitarnom akcijom
JEDNA od najpoznatijih modnih influencerica Chiara Ferragni, koju na Instagramu prati više od 29.5 milijuna ljudi, našla se usred skandala. Mora platiti kaznu od milijun eura zbog "nekorektne komercijalne prakse".
Naime, Chiara je u suradnji s tvrtkom za proizvodnju slatkiša Balocco napravila božićni kolač koji je imao logotip njenog prezimena. Cijena kolača bila je trostruko veća od uobičajene, čak 9 eura, a na ambalaži je pisalo da će novac od prodaje biti doniran pedijatrijskoj bolnici u Torinu.
"Nije ništa isplatila bolnici"
Torta je puštena u prodaju u studenom 2022., navodno za prikupljanje sredstava za liječenje djece s rakom kostiju u bolnici u Torinu, no strani mediji pišu kako je tvrtka koja je proizvela kolače prije same prodaje donirala 50.000 eura, dok je Chiara uz pomoć humanitarne akcije zaradila milijun eura.
"Tvrtke koje upravljaju aktivnostima Chare Ferragni, TBS Crew i Fenice, zaradile su više od milijun eura u tom poslu a da nisu ništa isplatile bolnici. Fenice je kažnjen s 400.000 eura, a TBS Crew sa 675.000 eura. Balocco, sa sjedištem u blizini Torina u sjeverozapadnoj Italiji, kažnjen je s 420.000 eura", objavio je talijanski nadzornik za zaštitu tržišnog natjecanja.
Vlasti su optužile tri tvrtke "da su primijenile nepoštenu komercijalnu praksu oglašavanjem Pandoro Pink Christmasa, koji je dizajnirala Chiara Ferragni, sugerirajući potrošačima da će kupnjom pridonijeti donaciji".
Chiara se ispričala: Donirat ću milijun eura bolnici
Influencerica se oglasila na Instagramu nakon skandala. Ispričala se i poručila da će novac uplatiti ranije spomenutoj bolnici.
"Donirat ću milijun eura bolnici za potporu skrbi za djecu. Ali to nije sve: radim to javno jer sam shvatila da sam pogriješila u komunikaciji. To je pogreška koju neću ponoviti u budućnosti. Potpuno ću odvojiti svaku dobrotvornu aktivnost, kojima se oduvijek bavim i čime ću se nastaviti baviti, od komercijalnih aktivnosti. Jer čak i ako je krajnji cilj dobar, ako nije bilo dovoljne kontrole nad komunikacijom, to može generirati nesporazume", rekla je Chiara.
Chiaru je indirektno prozvala i talijanska premijerka Giorgia Meloni.
"Pravi uzori nisu influenceri koji zgrću pune šake noseći odjeću ili pokazujući torbe, ili čak promovirajući jako skupe kolače kojima uvjeravaju ljude da će činiti dobra djela, a cijena služi samo za paprene honorare. Pravi uzori su oni koji izmišljaju, dizajniraju i proizvode tu talijansku izvrsnost", izjavila je premijerka, prenosi Il Post.