Poznati su dobitnici SoMo Borac nagrade
ODRŽANA je jedanaesta dodjela nagrada SoMo Borac powered by Httpool koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Noviteti ovogodišnje dodjele nagrada su nove kategorije - kategorija “Best Digital OOH” i TikTok koji je već dobro poznat alat mnogih tvrtki za stvaranje dodatne vidljivosti i komuniciranje ključnih poruka. Ovogodišnje izdanje prikupilo je preko 230 prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima, a po prvi puta održana je i cjelodnevna konferencija na kojoj je više od 30 domaćih i inzemnih stručnjaka dijelilo svoje znanje i iskustva, a dojmovi se još uvijek sliježu.
“Ovo je još jedna godina u kojoj rušimo rekorde s prijavama, interesom i posjećenošću naše dodjele i partya, ali i konferencije koja je zaista bila inspirativna i već nam dala mnogo ideja za iduću godinu. Želim ovim putem čestitati svim dobitnicima, ali i zahvaliti na svim prijavama koje su zaista bile sjajan pokazatelj kako regionalno digital tržište napreduje. Još nas čeka vrhunski party i druženje, želim svima odličan provod!”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.
Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:
MEDIA STREAM:
1. DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR
- Večernji list: ‘Novi vecernji.hr – redizajn portala’ - glavni dobitnik
- CTRL+ALT+DEL Media Inc.: ‘ITLogs.com’
- RTL Hrvatska: ‘VOYO – Nova streaming platforma’
2. BEST STORYTELLING
- Telegram Media Grupa i Udruga ‘Životna linija’: ‘Depra’ - glavni dobitnik
- NewsBar i Addiko Bank Hrvatska: ‘Meštar’
- Hanza media, Jutarnji List: ‘Velika škrtica’
3. DIGITAL DESIGN OF THE YEAR
- AFTER5: ‘Dizajn portala After5.hr’ - glavni dobitnik
- CTRL+ALT+DEL Media Inc.: ‘ITLogs.com’
- Tportal: ‘Tportal redesign’
4. SOMO NATIVE
- Index.hr i Prvo plinarsko društvo – PPD: ‘Ne zaboravi na domove’ - glavni dobitnik
- NewsBar i Addiko Bank Hrvatska: ‘Meštar’
- Telegram Media Grupa i Hrvatski Telekom: ‘Svijet istih mogucnosti’
ADVERTISING STREAM:
1. SOMO SOCIAL
- Imago Ogilvy i Pipi Pipi Beverages: ‘#bolimepipi uvik i zauvik’ - glavni dobitnik
- DROM agency i Atlantic Grupa: ‘Cockta: Always on communication on Instagram’
- Degordian i Jamnica plus: ‘Senzacija na društvenim mrežama’ (Sensation)
2. SOMO CONTENT
- Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena) - glavni dobitnik
- CTA komunikacije i Cistoca Split: ‘Odvoji, lako je’
- ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’
3. TIK TOK
- Agencija 101 i Ministry of Agriculture, Forestry and Food, Slovenia: ‘Lepo je biti kmet’ - glavni dobitnik
- 404 i Croatia osiguranje: ‘Pavle Pauq TikTok profil’
- CVOKE i Kaufland Hrvatska: ‘Kaufland TikTok’
4. DIGITALNA AKTIVACIJA
- ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ (Bingo) - glavni dobitnik
- Ovation BBDO i Atlantic Grupa: ‘PrihvatamKolacice.rs’ (Najlepše želje)
- Agencija 101 i Podravka: ‘AI.VAR’ (AJVAR)
5. DIGITALNI MIX
- ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ - glavni dobitnik
- Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena)
- Imago Ogilvy i RBA – Raiffeisenbank Hrvatska: ‘Financijska pocetnica: Oni od place do place’
6. SOMO TECH
- Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’ - glavni dobitnik
- Luna\TBWA i Atlantic Grupa: ‘Argeta Junior’s Storyteller’
- Bruketa&Žinic&Grey i Croatia osiguranje: ‘LAQO Insurance Museum’
7. SOMO WEB
- EuroART93 i AutoZubak: ‘AutoZubak – Webstranica’ - glavni dobitnik
- Renderspace i Telekom Slovenije: ‘telekom.si Website Renovation’
- Renderspace i Lisca: ‘Lisca – online store renovation’
8. SOMORITANAC
- Jazavac i Utorak d.o.o. Beograd i Hemofarm fondacija: ‘Najvažniji poziv u životu’ - glavni dobitnik
- Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’
- Imago Ogilvy i RBA – Raiffeisenbank Hrvatska: ‘Kampanja financijskog opismenjavanja’
9. SOMO GROWTH
- ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ - glavni dobitnik
- Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena)
- Ovation BBDO i Marbo Produkt: ‘Doritos Vrh trougao’ (Doritos)
10. SOMO GLOBAL
- SeekandHit i Valamar: ‘Valamar ongoing campaigns’ - glavni dobitnik
- Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’
- Infobip/ShiftMag: ‘Infobip Dev Content’
11. DIGITAL OOH
- Go2Digital, Ernst & Young Savjetovanje i HZTM – Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu: ‘Krv = Život’ - glavni dobitnik
- AV studio i SPAR: ‘LISTEN TO YOUR STYLE’
- Minus Minus Agency i Erste Bank: ‘Kad štedimo prirodne resurse, štedimo i novac’
Uz ukupno 15 kategorija SoMo Borac nagrada, dodijeljena je i Special Mention by Httpool nagrada koju je osvojio SeekandHit i Valamar: ‘Valamar ongoing campaigns’.
Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast, koji je realiziran sa streaming platformom Voyo: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti