Generacija Z odbacuje životopise i prijavljuje se za poslove preko TikToka
GENERACIJA Z mijenja način prijavljivanja na poslove odbacujući tradicionalne formate životopisa i umjesto toga izrađuje videozapise na TikToku. Iako je ovaj pristup naišao na mješovite reakcije, stručnjak za karijere Guy Thornton vjeruje da su TikTok prijave "odličan način za isticanje" u današnjem konkurentnom tržištu rada, prenosi Indy100.
"Industrija zapošljavanja danas ima drugačije vrijednosti"
Thornton smatra da bi ovakve "napredne" prijave mogle postati dugoročni trend. "Kako sve više ljudi bude uspješno dobivalo poslove pomoću ovih videozapisa, vjerojatno će se i drugi pridružiti ovom trendu – s pravom", istaknuo je i dodao da su videoprijave već prilično uobičajene u procesu zapošljavanja.
Thornton je također napomenuo da platforme poput LinkedIna već potiču ljude na "izgradnju online profesionalnog identiteta, pa nije nerealno zamisliti da TikTok postane još jedno sredstvo za zapošljavanje". Digitalno doba promijenilo je ono što poslodavci traže od kandidata, a vještine poput kreativnosti, prilagodljivosti i digitalne pismenosti sada su među najtraženijima. "Industrija zapošljavanja danas ima drugačije vrijednosti nego prije deset godina. Kreativne vještine i digitalna pismenost sada su iznimno tražene, a dobro osmišljen TikTok video može savršeno prikazati te kvalitete", dodao je Thornton.
"Kad se izložite na javnoj platformi, ne pokazujete samo svoju kreativnost već i spremnost da budete viđeni, što je ključno u područjima poput odnosa s javnošću, marketinga i medija. To signalizira samopouzdanje, tehničku osviještenost i praćenje aktualnih trendova", dodao je.
Savjeti za izradu učinkovite TikTok prijave
Thornton je istaknuo nekoliko savjeta za izradu učinkovite TikTok prijave. Prvo je potrebno pronaći ravnotežu između profesionalnog i zabavnog. "Na platformi posvećenoj humorističnim videozapisima lako je prepustiti se šali. Iako je uključivanje vlastitog smisla za humor sjajan način za privlačenje publike, važno je zadržati profesionalnost i pokazati da biste se odlično uklopili u kulturu tvrtke", poručuje.
Potrebno je i fokus staviti na svoje vještine i iskustvo. "Izbjegavajte odugovlačenje te u kratkom vremenu koje imate za privlačenje pažnje istaknite sve vještine i iskustvo koje vas čine idealnim kandidatom", poručio je Thornton. "Pažnja na društvenim mrežama kratko traje, pa neka vaš video bude dinamičan. Jasno i sažeto prenesite poruku pomoću kreativne montaže, pričanja priče ili upečatljivih vizuala", dodao je.
I za kraj je istaknuo da bi bilo dobro završiti pozivom na akciju. "Završite video snažnim pozivom na akciju, bilo da pozivate poslodavca da vas kontaktira, pogleda vaš drugi sadržaj ili vas pozove na intervju", poručio je Thornton.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati