Johnny neće biti sretan? Svi albumi Azre i Štulića osvanuli na streaming servisima
DISKOGRAFSKI opus Branimira Štulića i grupe Azra dosad je bio dostupan u digitalnom obliku isključivo na njegovom YouTube kanalu PETROVICPETAR, no od jučer ga se može pronaći na streaming servisima Spotify i Deezer, piše Ravno do dna.
Na streaming servisima sad se mogu pronaći svi studijski i koncertni albumi Azre te tri solo albuma Branimira Štulića. Na svim djelima je kao nosač prava naveden Croatia Records.
Ravno do dna podsjeća da Branimir Štulić konstantno prosvjeduje zbog toga što Croatia Records "eksploatira njegova djela, tj. stalno tiska vinilni album Ravno do dna" u recentno vrijeme od 2022. godine do danas. Sada se njegov opus našao i u digitalnoj sferi, a hoće li se Štulić javiti vezano uz to, tek ostaje vidjeti...
>>Štulić: Ovi što se diče da sam ih opjevao. Da me nisu sreli, ne bi znali da postoje
2022. tražio zabranu prodaje
2022. Štulić je putem svojeg odvjetničkog tima zatražio "zabranu prodaje neautoriziranog vinil reizdanja albuma Ravno do dna".
"Upoznati ste s činjenicom da se usprkos presudi Ustavnog suda Hrvatske Croatia Records i dalje, isključivo na osnovu fizičkog posjedovanja zaplijenjenih zvučnih zapisa, uporno poziva na ekskluzivno vlasništvo nad imovinskim i autorskim pravom Branimira Štulića, uskraćujući mu pritom sva zakonska i ljudska prava u pogledu svojeg autorskog djela", započeli su Johnnyjevi odvjetnici u dopisu objavljenom na YouTube kanalu PETROVICPETAR.
Napisali su i da je glazbenik "izuzetno pogođen činjenicom da se njegova navedena prava od strane Croatia Recordsa i dalje svjesno, arogantno i namjerno iskorištavaju bez osnove", a dodali su da mu se time čini moralna, imovinska i duševna šteta.
"Samim tipskim ugovorima naslijeđenim od Jugotona, koji su prestali vrijediti, Croatia Records nije mogla steći prava na iskorištavanje autorskih djela Branimira Štulića bilo putem Interneta bilo elektronskom prodajom (koji su očito dominantni oblici iskorištavanja njegovog djela od strane Croatia Records u posljednjih par desetljeća), jer su sklopljeni ugovori izrijekom vremenski ograničeni, štoviše, mi smo iz dosad viđenih i analiziranih ugovora zaključili da su ta prava prestala", objasnili su.
Početkom iste godine Croatia Records je izgubio spor na Ustavnom sudu Republike Hrvatske, čime je potvrđeno da privatizaciju Jugotona nije proveo na pravilan način, nego je otuđio vrijednu diskografsku imovinu i na njoj desetljećima zarađivao milijune kune.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati