"Tihi saloni" postaju sve popularniji: "Odlazak na frizuru je trenutak zena"
FRIZERSKI saloni obično se percipiraju kao glasna mjesta gdje dominiraju razgovor, povjeravanje i trač. Nije neobično da frizerka zna sve kvartovske tajne i da se ljudi, dok se šišaju, opuste i razvežu o svemu i svačemu. No The Guardian piše kako se taj običaj polako mijenja.
Frizerski saloni, pišu ugledne novine, sve češće daju izbor svojim posjetiteljima između frizure uz razgovor i nešto tiše varijante, u kojoj se ljudi često opuštaju uz knjigu i slušalice ili pak odgovaraju na poslovne mailove.
Frizeri moraju biti emotivno inteligentni
Jedna vlasnica frizerskog salona iz Sidneyja rekla je za australski The Guardian kako su se ljudi zapravo zasitili razgovora o koroni. "Stalno pričanje o pandemiji imalo je jako negativan utjecaj na raspoloženje u salonu, a nedostatak pozitivne energije mogao se osjetiti kod klijenata, ali i kod zaposlenika", ispričala je i dodala kako neki ljudi posjet frizeru vide kao svoje trenutke "zena".
Napomenula je kako frizeri trebaju imati emotivnu inteligenciju kojom mogu otkriti što zapravo klijent želi. To je puno lakše, kaže, kada su u pitanju stalne mušterije: "Oni mogu reći nešto iz čega ću ja zaključiti kako žele samo sjediti i raditi ili samo sklopiti oči i mirovati. Jednom kad se dogovorimo oko frizure, puštam ih na miru."
Osim toga, rekla je i kako njoj tišina i mir pomažu da se usredotoči na posao jer je riječ o vještini koja zahtijeva preciznost i strpljenje.
Frizerka kao savjetnica
Poduzetnica i autorica Odette Barry priznala je za The Guardian kako joj je, iako je po prirodi ekstrovert, uvijek odgovaralo kad bi je frizerke i frizeri pitali želi li razgovarati ili ne. Kaže da se tako riješila osjećaja nelagode jer bi uvijek "sve samo istresla svojoj frizerki, koja nije samo talentirana frizerka nego i savjetnik svakome tko uđe u salon".
Ispričala je i kako je njen suprug, koji je introvert, također odlično reagirao na to što su mu se ponudile obje opcije. Kaže da je upravo zbog mogućnosti da ne razgovara ako to ne želi postao pričljiviji i otvoreniji.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati