Tko je showbiz voditelj čija je poljoprivredna firma uvezla respiratore u BiH?
KADA su mnogi građani Bosne i Hercegovine pomislili da stanje u njihovoj zemlji ne može biti gore, bizarnije i strašnije, mediji su objavili vijest da je respiratore za BiH uvezla poljoprivredna firma u vlasništvu tv voditelja Fikreta Hadžića.
>>Kupnju respiratora od 5,3 milijuna eura u BiH dobila poljoprivredna firma<<
Tužitelji u Sarajevu otvorili su u ponedjeljak istragu nakon što su mediji objavili da je poljoprivredna tvrtka, kojom upravlja televizijski voditelj, po narudžbi vlasti kupila stotinu respiratora za liječenje oboljelih od covida-19.
Kineski respiratori, koje je Hodžićeva firma kupila, plaćeni su oko pedeset tisuća eura po komadu, dok oni zapadnih proizvođača na tržištu stoje između 35 i 40 tisuća eura. Posao je bio vrijedan 10,5 milijuna maraka, odnosno gotovo 40 milijuna kuna. Voditelj se u međuvremenu oglasio i objasnio kako je njegova zarada bila skromna.
"U poslu s respiratorima nismo bili vođeni profitom. Naprotiv, s obzirom na vrstu posla koju smo uradili, našu zaradu bismo mogli smatrati skromnom. Ali, ponavljamo, zarada nam i nije bila na prvom mjestu", kazao je.
Tko je uopće Fikret Hodžić?
Hodžić je rođen u Srebrenici. On, majka i desetomjesečni brat su za vrijeme rata napustili Srebrenicu, a otac Ibrahim je ostao tamo i stradao. Njegove posmrtne ostatke nikada nisu pronašli, navode bosanskohercegovački mediji.
Nakon što je, navodi se, završio fakultet Političkih znanosti u Sarajevu, Fikret Hodžić se 2007. godine priključio ekipi Hayat televizije. Primljen je nakon nekoliko testova i razgovora, a s vremenom je počeo raditi u redakciji jutarnjeg programa, gdje je prošao osnovne faze televizijskog novinarstva. Neke od emisije koje je vodio na Hayatu su Zvijezda možeš biti ti, Glam Blam i Kako se zove, stoji u njegovoj biografiji.
Osim voditeljskim poslom, Hodžić se u međuvremenu počeo baviti uzgojem malina, a upravo je njegova firma Srebrena malina uvezla sporne respiratore u BiH.
Hodžić je prvo negirao bilo kakvu povezanost njegove firme s nabavkom respiratora, a kasnije je priznao da je upravo on uvoznik, ali se pravdao da je zarada bila jako skromna.
Optužuju ga za brendiranje i monetizaciju genocida u Srebrenici
Hodžić je 2016. godine podigo veliku prašinu u javnosti kada je nakon objavljene knjige "I ja sam iz Srebrenice" započeo kampanju #ijasamizsrebrenice u okviru koje su se na benzinskim crpkama trebale prodavati majice sa motivima Srebrenice. Prodaja majica sa simbolima Srebrenice osmišljena je uz kampanju i nagradnu igru u kojoj se za najbolji slogan posvećen genocidu sa najviše lajkova na Facebooku mogla osvojiti nagrada", piše Oslobođenje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati