Uhvatite priliku: Zaigrajte i pobijedite svog idola
NOGOMETNE zvijezde, hrvatski kapetan Luka Modrić i Arsenalov Bukayo Saka, preuzeli su glavnu ulogu u najnovijoj Snickers kampanji koja u fokus stavlja "autogolove" te ima za cilj pomoći ljubiteljima nogometa u izbjegavanju neugodnih situacija i "autogolova" koji se događaju u životu.
Od propuštanja gola jer ste kupili hot dog prije poluvremena, do dolaska na stadion s kartom na mobitelu kad vam je baterija pri kraju - oba igrača ocjenjuju greške od jedan do deset i čak otkrivaju neke svoje autogolove. U sklopu ove kampanje održava se i nagradna igra u kojoj će sretni dobitnik imati priliku upoznati kapetana hrvatske nogometne reprezentacije Luku Modrića. Kako biste se prijavili za osvajanje nagrade posjetite web adresu te ispunite online obrazac za registraciju. "Uistinu sam uživao raditi s brendom Snickers. Bilo je zabavno ocjenjivati neke od najsmješnijih nogometnih pogrešaka - pogreške se događaju i svatko može postići autogol, ponekad ti samo treba pomoć da se vratiš u igru", rekao je Luka Modrić.
"Znamo da navijači ne donose uvijek ispravne odluke, pa smo htjeli istaknuti "autogolove" koji se nekad događaju, a tko ih može bolje oživjeti od dva velikana svjetskog nogometa. Zabavna kampanja s Modrićem i Sakom potiče ljubitelje nogometa da se nasmiju svojim gafovima, dok Snickers pruža okus zadovoljstva koji te spašava u trenucima kada želiš zabiti glavu u pijesak", komentirala je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Mars za UBBAI regiju.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti