Ultimo u novoj kampanji angažirao "stvarne žene", ali ne za liniju donjeg rublja
Tekst: N.Š.
Foto: Ultimo.co.uk
PROIZVOĐAČ donjeg rublja Ultimo, izabrao je 14 "pravih žena" koje će predstavljati njihovu novu kolekciju. No, za razliku od zanosnih modela koje Ultimo oblači u donje rublje, ovi će nositi novu kolekciju haljina. Raspon godina "stvarnih modela" je od 20 do 53 godine, a okupljene su žene različitih profila, od studentice i stjuardese do medicinske sestre. Također se pazilo na to da malena grupica predstavlja žene svih veličina pa se raspon konfekcijskih brojeva ovih modela kreće od 36 do 46.
Ultimo je nova zaštitna lica odabrao putem Facebooka gdje je objavljen natječaj. Kampanja za liniju Ultimo Couture prikazati će neretuširane fotografije 14 modela koje će nositi modele napravljene za "prave žene". Ovo je prva Ultimo kolekcija odjeće, jer je kompanija do sad proizvodila samo donje rublje. Također, po prvi put neće ih predstavljati vitki, slavni modeli poput Peaches Geldof, Rachel Hunter ili Kelly Brook, već "obične žene". "Radi se o slavljenju različitih oblika i veličina tako da je bilo prirodno uzeti naše mušterije koje će biti zvijezde umjesto celebritija", izjavila je osnivačica kompanije, Michelle Mone. "Svejedno jeste li maleni konfekcijski broj 36 ili puniji 46, zaslužujete se osjećati lijepo", tvrdi ona.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati