Uz premijera FBiH uhićen i poznati showbiz voditelj, frend Hane Hadžiavdagić
BOSANSKOHERCEGOVAČKI showbiz voditelj i vlasnik firme Srebrena malina uhićen je zbog sumnjivog uvoza respiratora u BiH. Fikret Hodžić je pao s premijerom FBiH Fadilom Novalićem, a s Fikretom i Fadilom u lisicama je završio i suspendirani šef Štaba civilne zaštite FBiH Fahrudin Solak.
Ipak, bosanskohercegovačkim medijima najzanimljiviji je definitivno Hodžić, nekadašnji voditelj emisije Glam Blam i show programa Zvijezda možeš biti ti.
Hodžić, Novalić i Solak sumnjiče se za udruživanje radi činjenja kaznenih djela, zloupotrebu položaja i pranje novca, jer je firma showbiz voditelja uvezla 100 potpuno neupotrebljivih respiratora u BiH, a Federacija je za to izdvojila nevjerojatnih 10,5 milijuna maraka, što je negdje oko 40 milijuna kuna.
Kada je u susjednoj zemlji izbila afera Respiratori, Hana Hadžiavdagić je najglasnije branila svoj bivšeg kolegu i frenda Fikreta Hodžića.
Tko je uopće Fikret Hodžić?
Hodžić je rođen u Srebrenici. On, majka i desetomjesečni brat su za vrijeme rata napustili Srebrenicu, a otac Ibrahim je ostao tamo i stradao. Njegove posmrtne ostatke nikada nisu pronašli, navode bosanskohercegovački mediji.
Nakon što je, navodi se, završio fakultet Političkih znanosti u Sarajevu, Fikret Hodžić se 2007. godine priključio ekipi Hayat televizije. Primljen je nakon nekoliko testova i razgovora, a s vremenom je počeo raditi u redakciji jutarnjeg programa, gdje je prošao osnovne faze televizijskog novinarstva. Neke od emisije koje je vodio na Hayatu su Zvijezda možeš biti ti, Glam Blam i Kako se zove, stoji u njegovoj biografiji.
Osim voditeljskim poslom, Hodžić se u međuvremenu počeo baviti uzgojem malina, a upravo je njegova firma Srebrena malina uvezla sporne respiratore u BiH.
Hodžić je prvo negirao bilo kakvu povezanost njegove firme s nabavkom respiratora, a kasnije je priznao da je upravo on uvoznik, ali se pravdao da je zarada bila jako skromna.
Optužuju ga za brendiranje i monetizaciju genocida u Srebrenici
"Hodžić je 2016. godine podigao veliku prašinu u javnosti kada je nakon objavljene knjige I ja sam iz Srebrenice započeo kampanju #ijasamizsrebrenice u okviru koje su se na benzinskim crpkama trebale prodavati majice s motivima Srebrenice. Prodaja majica sa simbolima Srebrenice osmišljena je uz kampanju i nagradnu igru u kojoj se za najbolji slogan posvećen genocidu s najviše lajkova na Facebooku mogla osvojiti nagrada", piše Oslobođenje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati