Pojavili su se prvi adventski kalendari. Sephora razočarala, Temu oduševio
NIJE još ni studeni, a već je krenula ludnica oko adventskih kalendara. Skupi, jeftini, dobri, loši, smisleni, besmisleni... Objave o ovogodišnjim adventskim kalendarima popularnih brendova preplavile su TikTok, a mi smo izdvojili nekoliko najvećih drama. Barem zasad.
Sephora
Sephora je ove godine ispala najveći negativac što se adventskih kalendara tiče. Naime, oni su ponudili kupnju jedne verzije adventskog kalendara u zamjenu za bodove u vrijednosti od 2500 potrošenih dolara. Influencerice i tiktokerice su se pomamile, krenule snimati otvaranje i onda je nastao šok. Nećete vjerovati (lol), ali u tom adventskom kalendaru nije bilo poklona u vrijednosti 2500 dolara.
U njemu nije bilo kozmetike, već samo jeftinih make-up dodataka poput spužvica za make-up i sličnog. Neki su odmah zvali i službu za korisnike pa su im bodovi vraćeni.
No, drugi su ipak malo promislili pa su zaključili da 2500 bodova i nije baš ekvivalent 2500 dolara. Iako je istina da će svaki dolar potrošen u Sephori donijeti kupcu bod, postoje načini da kupac zaradi bodove bez trošenja novca budući da Sephora povremeno ima promocije koje omogućavaju zarađivanje bodova bez kupnje.
Procijenjeno je da bodovi zapravo vrijede između 0.02 i 0.06 dolara, što znači da je stvarna vrijednost 2500 bodova između 50 i 150 dolara. Ipak, Sephora ima i drugu verziju adventskog kalendara koju prodaje za oko 250 eura, a u njoj se nalaze proizvodi u vrijednosti od preko 1000 eura.
Dior
Diorov adventski kalendar spada u luksuzne kalendare te mu je cijena 700 eura. Uključuje 24 Diorova proizvoda za njegu kože u mini ili punoj veličini, šminku, mirise i druge kozmetičke proizvode.
Oblikovan je prema 30 Avenue Montaigneu, povijesnoj perjanici modne kuće Dior u Parizu. Svaki odjeljak sadrži izbor popularnih proizvoda brenda, od mirisa kao što su Sauvage Eau de Parfum i J'adore Eau de Parfum do legendarnih komada šminke poput Rouge Dior ruža za usne 999. i Dior Addict Lip Glow boje 001 Pink.
YSL
YSL-ov adventski kalendar ove godine košta 350 eura (ponegdje 400) te uključuje 24 proizvoda u mini i punoj veličini (šminku, preparativnu kozmetiku i mirise). Uz njega kupac dobiva i ogledalo.
Temu
Da, i Temu ima svoj adventski kalendar i ljudi nisu razočarani. Košta oko 15 eura i na TikToku zasad ima same pohvale. "Najjeftiniji od svih", navela je jedna tiktokerica koja već mjesec dana na svom profilu recenzira adventske kalendare. U Temuovom je dobila šminku, modne dodatke i još mnogo toga. "Malen je, ali težak", opisala ga je.
Kako su uopće nastali adventski kalendari?
Adventski kalendari potječu iz Njemačke, a korijene vuku iz 19. stoljeća kad su se koristili kako bi djeca i obitelji s nestrpljenjem iščekivali Božić. Rani oblici kalendara nisu bili izrađeni od papira ili čokolade, nego su uključivali jednostavne aktivnosti poput crtanja kredom ili paljenja svijeće svaki dan tijekom adventa.
Prvi pravi adventski kalendari, kakve danas poznajemo, pojavili su se početkom 20. stoljeća, kada je njemački tiskar Gerhard Lang napravio tiskani adventski kalendar s prozorčićima. Lang je dobio ideju od svoje majke, koja mu je kao djetetu izrađivala kalendar s malim slikama iza kojih su se skrivale poruke. Njegov je koncept ubrzo postao popularan i proširio se Europom.
U poslijeratnim godinama adventski kalendari su dobili novi element - prozorčići su se počeli puniti čokoladom, čime su dodatno osvojili djecu i odrasle. Danas adventski kalendari dolaze u mnogim oblicima i temama - od klasičnih s čokoladicama do luksuznih verzija s malim poklonima, kozmetikom ili igračkama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati