Vjerovali ili ne, kontrolor ZET-a oduševio putnicu: "Ostavio nam je osmijeh na licu"
NA FACEBOOKU je osvanula zaista nesvakidašnja pohvala. Jedna Zagrepčanka odlučila je pohvaliti - kontrolora ZET-a.
"Vozeći se danas u tramvaju 12 oko 10:40 ulazi kontrola. Očekujući... Da ne pričam kakvi su, svi to znamo... Ulazi ovaj gospodin koji je bio pravo osvježenje i sve nas ugodno iznenadio svojim pristupom, pitajući ljude kako su, jesu li se naspavali, djecu sa slušalicama pitao što slušaju... Bravo gospodine, svima je stavio u tramvaju osmijeh na lice, što je dokaz koliko ljudima malo treba! Dragi ZET želim vam što više ovakvih prekrasnih kontrolora!" poručila je Zagrepčanka na društvenoj mreži.
S obzirom na to da su kontrolori u javnom prijevozu uglavnom prizor koji putnicima (barem onima koji se voze bez kupljene karte) nije baš drag, ova pohvala oduševila je mnoge. "Bravo za gospodina", "Svijet bi bio drugačije mjesto kad bi se pola ljudi tako ponašalo", pisali su ljudi u komentarima.
"Putnik na zahtjev kontrolora mora predočiti valjanu voznu kartu"
"Djelatnici kontrole karata svakodnevno na području naše prometne mreže, u svim tramvajskim i autobusnim vozilima, kontroliraju valjanost voznih karata. Kako bi usluga prijevoza bila što kvalitetnija i kako se ne bi usporavao prometni proces od obostrane je koristi njegovati korektnu suradnju između našeg kontrolnog osoblja i putnika. Važno je znati, kako kontrolori karata svoj posao mogu obavljati u civilnoj ili službenoj odjeći", poručuju iz ZET-a.
"Putnik na zahtjev kontrolora mora predočiti valjanu voznu kartu, a ukoliko kartu nema ili je istekla, na zahtjev ovlaštene osobe prijevoznika dužan je dati vjerodostojne podatke o svojem identitetu. Odbije li putnik dati tražene podatke i prekine li se bilo kakav oblik korektne komunikacije, kontrolor može zatražiti pomoć, odnosno asistenciju policijskih službenika", dodaju u uputama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati