Najveći hit ove godine za 22% ljudi je prvi film koji su gledali u kinu od pandemije
BARBIE je na velika vrata vratila gledatelje filmova u kina, pokazalo je novo istraživanje usluge za praćenje filmova The Quorum.
The Quorum je anketirao 1800 kupaca ulaznica za Barbie u SAD-u u posljednja tri tjedna, otkrivši da se 11% njih "ne može sjetiti posljednjeg filma koji su gledali u kinu". Drugih 11% reklo je da je Barbie prvi film koji su pogledali u kinu od početka pandemije 2020. To znači da je 22%, ili blizu četvrtine ispitanih gledatelja kina, najvjerojatnije preskočilo Avatar: The Way of Water i Top Gun: Maverick, među ostalim popularnim postpandemijskim kino izdanjima, ali ih je privukao marketinški stroj Mattelovog fenomena.
The Quorum, koji provodi ankete o interesu budućih filmskih gledatelja za nadolazeće filmove, procjenjuje da bi 22% od ukupnog broja kupaca ulaznica bilo oko 9 milijuna ljudi koji su kročili u multipleks kako bi pogledali Barbie. U međuvremenu, 46% ispitanika reklo je da ide u kino "stalno", dok 32% ide "svako malo".
Iskustvo je također podsjetilo filmske gledatelje da vole ići u kino, ustvrdio je. Među anketiranim kupcima ulaznica, 40% je reklo da ih je to iskustvo podsjetilo koliko vole ići u kino i da bi išli češće. Međutim, veći postotak, 45%, rekao je da bi želio ići češće, ali problem je cijena ulaznica. Ta je skupina rekla da bi trebao još jedan film "uzbudljiv poput Barbie da se vrate u kino".
Samo 15% je reklo: "Mislim da gledanje Barbie ne znači da ću početi gledati više filmova u kinima. Ovo je bilo jednokratno iskustvo." Nekoliko dugo očekivanih izdanja dolazi u kina u sljedećih nekoliko mjeseci, no unatoč prividnoj gladi među gledateljima, veliko je pitanje koliko će uspjeha polučiti, zaključio je The Quorum.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati