"To je poput spolnog odnosa": Zašto mladi na internetu objavljuju sebe dok plaču?
GENERACIJA Z ponekad ima potrebu javno podijeliti svoje osjećaje s drugima, pa im zbog toga nije strano objavljivanje videa u kojima plaču. Moglo bi se reći da su na ovaj trend utjecale i poznate osobe poput Justina Biebera, koji je prošle godine objavio niz fotografija, a na nekima od njih gledao je u kameru i - plakao.
Dok neki pružaju podršku ovom trendu te smatraju da je "hrabro pokazati ranjivost", drugi govore da je ovo samo "predstava" te da osobe koje to rade samo žele privući pažnju.
Neki su objasnili zašto se snimaju dok plaču
Amie McNee (32), spisateljica i kreativna trenerica, koja je prethodno sama objavila video u kojem plače, govorila je za CNN o tome zašto suze na internetu mogu biti dobre i kako mogu donijeti emocionalno olakšanje. "To je poput seksa", rekla je McNee te dodala: "Privatno je, a javnost ne želi gledati kada i kako to radiš."
Objasnila je i da se nadala da će pronaći zajednicu ljudi s kojom će se moći povezati oko svojih problema u karijeri spisateljice te je rekla da je na društvenim mrežama dijelila sve - pa i suze. "Htjela sam da me netko vidi u boli", objasnila je, napominjući da nije uzela mobitel samo zato što je osjećala da će zaplakati, već je željela da je njezini pratitelji vide i podrže.
Prema njezinim riječima, neki ljudi plaču na internetu kako bi zadovoljili emocionalne potrebe koje nisu zadovoljene i kako bi se nosili s nedostatkom podrške u stvarnom životu. Tiktoker Tristan Blackwood rekao je da se kao tinejdžer mučio sa sklapanjem prijateljstva i da je na TikToku dijelio kako plače jer ga je to opuštalo.
"Samo sam želio biti potvrđen i želio sam da vide da mi treba pomoć", priznao je.
Nekima je ovaj trend povećao broj pratitelja
Dok neki tvrde da ne traže pažnju, drugi priznaju da suze privlače veliku pažnju i povećavaju broj pratitelja na društvenim mrežama. "To mi je zapravo donijelo cijelu karijeru na društvenim mrežama", rekla je Emmy Hartman za CNN o svom videu koji je postao viralan 2017. godine.
"Sada imate suze kao način za generiranje angažmana, pregleda, lajkova, klikova i za pomoć u izgradnji brenda", dodala je Ysabel Gerrard, viša predavačica za digitalne medije i društvo na Sveučilištu Sheffield u Engleskoj. "To se može unovčiti kao nikad dosad", rekla je.
"Treba obratiti pažnju na to tko objavljuje takve snimke"
Gledateljima je teško razlučiti što je autentično, a što je samo predstava za javnost, a Jess Rauchberg, istraživačica koja proučava digitalne kulture i društvene medije, rekla je da je važno obratiti pažnju na to tko objavljuje takve videe i što im ta objava donosi.
"Postoje trenuci kada si zaista moramo postaviti pitanje: Je li ovo autentično? Je li ovo vjerodostojno? I što ova osoba plakanjem zapravo postiže?" zaključila je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati