Zepterov oglas za posao razbjesnio Srbiju: "Samo takvi ljudi mogu uspjeti u životu"
Foto: Twitter
INTERNACIONALNA kompanija Zepter objavila je oglas za posao kojim traže svog novog konzultanta, a da biste dobili taj posao morate biti veoma inteligentni i idealno građeni. Vaše obrazovanje i sposobnosti nisu toliko važni.
Oglas se brzo proširio društvenim mrežama, uz brojne negativne komentare.
Oni koji se žele zaposliti na poziciji profesionalnog konzultanta ili menadžera, moraju imati kvocijent inteligencije veći od 110, što se kvalificira kao visoka inteligencija, a index tjelesne mase mora im biti između 19 i 24, što se smatra idealnim. Ukratko, visok kvocijent inteligencije i mala količina sala.
"Obrnuli igricu, do sada je bilo da treba da si mlad. Sad mora i mlad i pametan i lijep", komentirali su oglas korisnici društvenih mreža.
"Ja imam IQ manji od traženog, ali indeks tjelesne mase veći. Može li se to preraspodijeliti", pitao je jedan korisnik.
"Kritičari oglasa optužuju nas za diskriminaciju. Za većinu poslova oduvijek se tražio određen, specifičan profil kandidata. Ako tako promatramo, u osnovi je svaki oglas diskriminatorski. Zar zahtjev za određenim brojem godina, radnog staža nije diskriminatorski? Zahtjev za određenom školskom spremom, kao i zahtjev za određenim brojem godina, također su diskriminacija", poručili su iz Zeptera za Blic.
Dodaju da u njihovoj kompaniji radi oko 100.000 ljudi različitog obrazovanja, starosti, boje kože, nacionalnosti i vjeroispovijesti.
"Oni, kao nosioci tako kompleksne i osjetljive teme moraju imati visok stupanj inteligencije da bi bili u stanju da istu nauče i interpretiraju. Imamo iskustvo koje i znanost potvrđuje, a to je da su stupanj inteligencije viši od 110 i određeni indeks tjelesne mase pretpostavke za uspjeh. Imamo pravo tražiti profil kandidata za koji pouzdano znamo da će uspjeti. To su vrijednosti na koje iz iskustva možemo da se oslonimo i u ime kompanije i u ime korisnika Zepterovih proizvoda, a sve u interesu očuvanja ljudskog zdravlja, boljeg i dužeg života. Mi ne prodajemo lonce , mi promoviramo životni stil koji je održiv s našim najboljim proizvodima", tvrde.
Kako kažu nitko neće moći zadobiti povjerenje kupaca ako priča o zdravoj prehrani, a svojim izgledom odašilje drugačiju poruku te to uspoređuju sa zubarima bez zuba i doktorima koji puše.
Zaključuju da inteligencija nije eliminatorni uvjet, ali su uvjereni da im se oni bez samopouzdanja neće ni javiti.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati