Opel Adam: Novi šminker u gradu
Foto: Press
VIŠEMJESEČNOM iščekivanju došao je kraj. Opel je skinuo veo sa svog najiščekivanijeg noviteta sezone, ali i modela koji će bitno obogatiti gamu proizvoda iz Ruesselsheima.
Ima mu je Adam, kao i utemeljitelju kompanije - jasan znak kolika je važnost pridana ovom modelu. Odmah na prvu najbolje je reći kako Adam u prvom kontaktu, bar onom vizualnom, ne izgleda kao Opel. Izuzmemo li recentne modele počevši od Insignije to je i dobra vijest. Realno, originalan vizualni nastup je dobrodošao i jer se radi o gradskom automobilu, koji će nastupiti gotovo kao zaseban brand. U svakom slučaju, radi se o vjerojatno najintrigantnijem urbanom novitetu još od povratka Fiata 500. A to će mu ujedno i biti najozbiljniji konkurent.
Nema mjesta za razočarenja
Usprkos brojnim komentarima koji Adamu spočitavaju sličnosti u detaljima sa spomenutim talijanskim rivalom najmanji Opel ima i originalnih novina. Jedna je svako tzv. „plutajući krov“, odnosno mogućnost naručivanja krova u dugoj boji čime se stječe dojam da je krov odvojen od karoserije. Spoj modernog i retro detalja na Adamu se odlično uklapa, posebno ako se uzme u obzir kako je broj opcija za individualizaciju gotovo beskonačan. Recimo i kako je Adam prvi model u segmentu dostupan s LED dnevnim svjetlima.
Mjesta razočarenjima teško će biti naći i u kabini koja je visoko stilski uređena. Prati ju potpuna infotaiment oprema kompatibilna sa Android i Apple iOS softwareom. Za potpuni dojam tu je i tzv. „zvjezdano nebo“, odnosno LED rasvjeta krova, a recimo i kako je kolo upravljača uz doplatu grijano. S popisa tehnikalija izdvaja se još napredni sustav asistencije pri parkiranju. Na one sigurnosne ne treba trošiti riječi - sve je uključeno.
Tri benzinca
Kao što je poznato, Adam počiva na skraćenoj platformi Corse (SCCS - Small Common Components and Systems), istoj koju koristi Fiat 500. Automobil je dugačak 3.700 mm i širok 1.720 mm, uz međuosovinski razmak od 2.311 mm, pa je gabaritima bliži Miniju nego li najmanjem Fiatu.
Odmah po lansiranju krajem godine kupci će moći birati između tri ecoFLEX benzinca,i to 1,2 (70 KS) i 1,4 (87 i 100 KS), svi sa pet-stupanjskim ručnim mjenjačem. Iste će opcijski biti moguće opremiti Start/Stop tehnologijom.
I na kraju recimo kako su predviđene tri razine opreme (JAM, GLAM, SLAM), svaka s naglaskom na određeni karakter.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati