Audi i BMW opet ratuju: Pogledajte kako su se obračunali u Tunisu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Screenshot: YouTube
RIVALSTVO Audija i BMW-a traje deset i više godina, a sada su se obračunali i na sjeveru Afrike.
Nakon što su uspjeli zavaditi američke poklonike, sada se ista receptura ponavlja i na sjeveru Afrike. Naravno, duhovitost je na prvom mjestu i ništa se ne uzima za zlo. Ovdje je prvi krenuo BMW, odnosno njegov distributer Ben Jemâa Motors koji je nedaleko Audijeva salona postavio reklamu s natpisom "Nikad nije kasno da se predomislite".
Na odgovor Audija nije trebalo dugo čekati. U blizini je osvanula reklama distributera cjelokupne VW grupe, na kojoj je u natpis ubačen logo Audija, a doslovan prijevod bio bi: "Looool, mi ne mijenjamo marku koja pobjeđuje".
U iščekivanju novog nastavka reći ćemo kako je BMW prošle godine prodao gotovo 2,1 milijun vozila, dok je Audi uspio prodati nepunih 1,9 milijuna. A najbolji je premium brend dakako bio Mercedes s 2,3 milijuna.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati