Legendarna Mazda Miata iz godine u godinu postaje sve bolja
MALO JE KOJI MODEL toliko omiljen i popularan kao Mazda MX-5, poznata i kao Miata. Dio njenog šarma i dugovječnosti je i činjenica da tijekom svoje 35-godišnje povijesti nikada nije drastično mijenjana, već iz generacije u generaciju samo poboljšavana. Sada je izašla blago osvježena verzija.
Kao i obično, svi modeli MX-5 Miata imaju motor sprijeda, pogon na stražnje kotače, sa Skyactiv-G 2.0-litrenim četverocilindričnim motorom. On isporučuje inspirativnu 181 konjsku snagu pri 7000 o/min, a s pogonskim kotačima spojen je preko ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa. Verzija MX-5 Miata Grand Touring nudi se i s brzim automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa s polugicama na upravljaču .
Osvježena MX-5 Miata i dalje će imati dobro prihvaćen i cijenjen Kinematic Posture Control (KPC), softversku tehnologiju izvedbe ovjesa koju je razvila Mazda i koja upravlja različitim sustavima vozila kako bi automobil dobio poboljšanu preciznost i stabilnost u zavojima i ponašao se kao skladan produžetak vozačevog tijela.
Pametni ovjes
Koristeći prednost postojeće geometrije stražnjeg ovjesa, dizajniranog da MX-5 Miata ostane uzorno stabilna, KPC primjenjuje vrlo blago kočenje unutarnjeg stražnjeg kotača tijekom skretanja s većim G-silama. To potiskuje naginjanje karoserije i čini odziv upravljača linearnijim kroz uske ili grube zavoje. Nešto jače kočenje koristi se pri ubrzavanju kroz zavoj, čime se pojačava učinak ograničenog proklizavanja.
Nadovezujući se na spomenuto, MX-5 Miata je dobila i poboljšanje sustava električnog servo upravljanja (EPAS) za 2024., uključujući novu letvu upravljača. Poboljšanja su rezultirala smanjenim trenjem, kao i popratnim promjenama u kalibraciji električne pomoći novim softverom.
Sve to rezultira glatkijim djelovanjem upravljanja s boljim osjećajem tijekom opuštenog krstarenja autocestom, ali još većom preciznošću kada su prednje gume opterećene u teškim zavojima.
Vanjski izgled MX-5 Miate također je doživio promjene, s ažuriranim prednjim svjetlima koja uključuju novi LED element, novim LED stražnjim svjetlima i novim dizajnom kotača.
Iznutra vozači imaju koristi od revidirane unutrašnjosti koja ima nekoliko ključnih poboljšanja. Središnja konzola ima dodatnu podstavu za veći komfor vozača. Promijenjen je izgled mjerača koji sada ima pojednostavljenu grafiku visokog kontrasta za lakšu čitljivost.
Integracija s Alexom
Svi modeli MX-5 Miata također imaju koristi od novog 8.8-inčnog infotainment zaslona, s funkcijom dodira kada se koristi Apple CarPlay ili Android Auto. Uparena s ovim novim zaslonom je Mazdina prva integracija Alexe, koja dodaje dodatnu fleksibilnost. Alexa može prihvatiti naredbe za upravljanje funkcijama unutar vozila, kao i povezati se te daljinski upravljati vašim pametnim kućnim uređajima.
Ova viša razina fleksibilnosti smanjuje ometanje vozača, omogućujući mu da ostane usredotočen na zavojite ceste ispred sebe.
Uz automobil će se nuditi i brojni paketi, a nama se posebno sviđa onaj naziva Brembo BBS Recaro. Paket uključuje Brembo prednje kočnice s crveno obojenim prednjim i stražnjim čeljustima, tamne brončane 17-inčne BBS kovane kotače i grijana Recaro sportska sjedala. Dodane značajke dizajna u ovom paketu uključuju aero kit sa sjajno-crnim produžecima pragova i rubom stražnjeg branika.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati