Rimac oduševio u Švicarskoj: Električni udar iz Svete Nedelje pogodio Ženevu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Rimac Automobili, Geneva Motor Show
KAO ŠTO smo najavljivali Rimac je i na ovogodišnjem salonu u Ženevi izazvao veliki interes poboljšanom verzijom postojećeg modela predstavljenom na krilima velikog posla sa Aston Martinom.
Rimac je u manje od deset godina postigao nemoguće, bar u hrvatskim okvirima. Voljeli ga ili ne, priča o startu iz male garaže, stidljivom debiju u Frankfurtu i ogromnim poslovima koji su uslijedili u novije vrijeme ima težinu kao jedan od većih poslovnih uspjeha. Stavimo li sve u hrvatske okvire, radi se o gospodarskom čudu koje je ime Svete Nedelje stavilo uz bok Maranellu (Ferrari), Mollsheimu (Bugatti), pa i Stuttgartu (Porsche). I ne samo to, Gaydon kao sjedište Aston Martina, te Angelholm kao sjedište Koenigsegga ovime će se pobratimiti sa malim mjestom u zagrebačkom predgrađu.
Rimac je nezaustavljiv, a toga su bili svjesni svi koji su posjetili njegov štand u Ženevi. Više od 250 zaposlenih stvara visokotehnološke proizvode kojima se divi cijeli automobilski svijet, a zajedno ih možemo vidjeti na njihovom posebnom Concept_One. I to ne jednom, već dva gdje crna varijanta s potpisom Briana Millera nosi oznaku NYC Edition. Da, bit će to prvi primjerak izložen u najprestižnijem američkom salonu iz kojeg većina hiperautomobila kreće put svojih (pre)bogatih kupaca. Atraktivni Concept_One u novom izdanju staje (opet) uz bok najboljima, pa ne sumnjamo da će električni udar od 1.224 KS koji potjera vozilo do 100 km/h za 2,5 sekundi i do 300 km/h za 14 sekundi privući mnoge, možda i neku od holivudskih zvijezda. Cijena od 1,2 milijuna eura ne bi trebala biti problem.
Rimac Concept_One je doslovno snažan kao manja elektrana. Sprijeda su ugrađena dva elektromotora (500 kW) i dva dvostupanjska mjenjača, a straga su još dva motora, ukupne snage 600 kW. Energiju crpe iz seta baterija od 8.450 ćelija koje mogu dati do 1 MW snage, ali i apsorbirati do 400 KW pri kočenju. S njima 1.900 kg težak bolid ostvaruje autonomiju od 350 km.
Rimac se i dalje širi. Netom je najavio kako će uz američko imati predstavništva u Dubaiju, ali i Njemačkoj kao europskom središtu autoindustrije. Suradnja s Aston Martinom je dodatan vjetar u leđa, pa ne treba sumnjati u informaciju kako se priprema novi, još ekskluzivniji bolid. Prema službenim informacijama imat će nakladu od 20 primjeraka, a vjerojatno će biti još skuplji.
I da, Rimčev bolid nije najskuplji. Bugatti već sada ima zakaparenu polovicu naklade, a njegov Chiron stoji nevjerojatnih 2,4 milijuna eura. Ako bi ga uveli u Hrvatsku platili bi ga preko 30 milijuna kuna. Uz bok mu stoji Pagani, sa još ekstremnijom Huayrom bez krova, a koji stoji „tek“ 2,2 milijuna eura.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati