Evo zašto promjena ulja na Veyronu stoji kao nova Octavia
SVI ZNAMO kako su troškovi vlasništva hipersportskog automobila kao što je Bugatti Veyron van svake pameti, no svejedno postoje vlasnici koji se s time ne mogu pomiriti i pokušavaju uštedjeti na sve načine.
Kad se zbroje izdaci redovnog servisa, guma i svih pratećih izdataka trošak Veyrona je po kilometru vrlo blizu onog relijaškog bolida, pa stoga ne čudi što brojni vlasnici ponekad svoj Bugatti do odredišta, a to je najčešće zatvorena staza, dovode u kamionu. Neki pak pokušaju u kućnoj radinosti odraditi dio posla servisa.
Promjena ulja je nominalno vjerojatno prva stvar koju bi svatko pokušao odraditi kod kuće. Posebno kada ovlašteni servisi taj banalni zahvat naplate nevjerojatnih 21.000 USD. A problem za tako visoku cijenu nije samo skupocjena tekućina nego je za zamjenu ulja potrebno nevjerojatnih 27 radnih sati. Da, kako bi se došlo do srca automobila potrebno je rastaviti pola automobila. I kada se konačno ukloni sve, ispred vas je točno 16 izljevnih mjesta. I svih 16 treba odvrnuti kako bi se ispustilo nešto više od 17 litara ulja. Međutim, još kompliciranije je doliti ulje jer za to treba ukloniti cijeli pokrov automobila, odnosno stražnji odbojnik, pokrov motora i aktivni spojler.
Dečki u Royal Exotic Cars raspolažu odličnom opremom pa su odlučili svom gazdi odraditi upravo takav servis. I neugodno su se iznenadili poslom koji je potrajao, a i zahtijevao puno pažnje i iskustva.
Kako to izgleda u praksi, pogledajte u nastavku.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati