Ford Focus RS: Prednji pogon i 335 KS
PREMA navodima PistonHeadsa kojem je intervju dao Len Urwin, šef europskog Team RS-a, sljedeća bi generacija Focusa RS trebala dobiti novi prednji elektronički nadzirani diferencijal s blokadom kojega će razviti GKN, dakle ista britanska firma koja je zaslužna za BMW-ov M aktivni diferencijal.
Potreba za novim prednjim diferencijalom (opet će se gotovo sigurno raditi o modelu s pogonom na prednje kotače) leži u vjerojatnom motoru. Naime, novi bi RS trebao pokretati 2,3-litreni 4-cilindrični turbobenzinski EcoBoost motor snage oko 251 kW/355 KS, koji je trenutno u fazi razvoja. Manju šansu za ugradnju ima 2.0 izvedba snage oko 300 KS.
Na kraju dodajmo i kako će se novitet vrlo vjerojatno prodavati isključivo u izvedbi s petorim vratima. Dolazak na tržište možemo očekivati kroz godinu dvije.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati