FOTO Najprodavaniji je Mercedes već godinama, a sada je postao još luksuzniji i napredniji
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Mercedes
NAKON A klase ovo je najvažniji Mercedesov novitet u tekućoj godini, a na tržište stiže polovicom godine.
Naravno, u pitanju je C klasa koja je u protekle četiri godine uvjerljivo najprodavaniji Mercedesov model. Samo prošle godine prodano ih je 415.000, a sve veću potražnju trenutno zadovoljavaju četiri tvornice na četiri kontinenta. Najznačajnije tržište je Kina gdje je model dobio i produljenu izvedbu s većim međuosovinskim razmakom.
Vrijeme je za ozbiljniji redizajn, a on će istovremeno zahvatiti i karavansku izvedbu. Izvana ćemo ga prepoznavati po novom unutarnjem dizajnu prednjih svjetala, dotjeranoj maski hladnjaka i novooblikovanim odbojnicima. Standardna ponuda i dalje uključuje halogena prednja svjetla s integriranim LED dnevnim svjetlima, a opcijski se nude LED High Performance svjetla te po prvi puta Multibeam LED prednja svjetla sa Ultra Range dugim svjetlima.
Budući kupci mogu računati i na dvije nove metalik boje, i to Mojave srebrnu i smaragdno zelenu.
Fino dotjerivanje modela zahvatilo je i interijer koji je dobio još kvalitetnije materijale. Nove izvedbe unutrašnjosti uključuju i varijante drveta lješnjaka ili antracit hrasta otvorenih pora. Mercedes je odlučio biti darežljiviji i u pogledu opreme, pa će tako Keyless-go sustav startanja biti standardan, kao i još ekskluzivnije izvedbe ključeva, te na dodir osjetljive tipke na upravljaču. Pritom osnovni model dobiva klasičnu instrumentnu ploču s dva instrumenta Između kojih je 5,5-inčni zaslon u boji razlučivosti 383 x 600 px.
Na popis opcija ulaze Multicontour Seat podesiva sjedala, koja zahvaljujući zračnim komorama nude funkciju masaže, ventilacije i grijanja. Neizostavna doplata je i digitalna instrumentna ploča s tri dostupna izgleda kokpita. Zaslon i ovdje ima ima dijagonalu od 12,3 inča i nudi razlučivost od 1.920 x 720 px.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
I središnji zaslon multimedije također je dostupan u dvije veličine, manjoj 7-inčnoj (960 x 540 px) i većoj s dijagonalom od 10,25 inča, 16:9 formatom i razlučivosti od 1.920 x 720 px.
Vjerojatno pravi razlog redizajna je uvođenje napredne sigurnosne tehnologije, a posebno sustava asistencije, i to pri kočenju, promjeni trake i opasnim situacijama naleta drugih sudionika u prometu. C klasu je moguće voziti poluautonomno, kada sustav kamera i radara pokriva do 500 metara ispred vozila, 40 m bočno i 90 m straga.
Za poseban osjećaj u vožnji brinu se sustavi koje smo susretali samo na višim klasama vozila. Energizing sustav tako kroz šest 10-minutnih modova koristi funkcije klima uređaja (uključujući mirise), sjedala (grijač, ventilacija, masaža), ambijentalne rasvjete i audio sustava stvarajući specifično okruženje u skladu s željama vlasnika. Mercedes u ponudu uvodi i Concierge uslugu osobnog asistenta, u okviru koje se nudi niz usluga, od rezervacije stola u restoranima do prikupljanja informacija o kulturnim ili sportskim događajima.
Sve rečeno je zasad poznato i potvrđeno, a za konačni dojam trebat će pričekati konačnu ponudu game, kako po pogledu motorizacije, tako i opreme te konačno definiranih cijena. U Mercedesu su izgleda sigurni da mogu mirno čekati dolazak nove serije 3, ali i ostalih rivala.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati