FOTO Opel Insignia GSi: Top izdanje prelijepe limuzine za sportske entuzijaste
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Opel
INSIGNIA nastavlja 33 godine staru tradiciju GSI imena i to radi na najbolji mogući način.
Iako se još nisu slegli dojmovi oko nove Insignije koju mnogi smatraju najljepšim (i najboljim) Opelom unazad deset i više godina, u Opelu već najavljuju pravu stvar - Insigniju GSI. Premijera je zakazana za rujan i frankfurtski salon, a vrlo brzo će se model naći na cesti.
Za razliku od prethodne OPC izvedbe ovdje je osjetno prisutniji downsizing. Povjerenje je dano 2.0 turbaku s 260 KS i 400 Nm, koji s novim osam-stupanjskim automatskim mjenjačem čini najbrži Opelov stroj. Tu se ne radi samo o marketinškom triku već su tvrdnje dokazane na Nürburgringu gdje je ovo izdanje iza sebe ostavilo snažniju OPC izvedbu.
160 kg lakša od prethodnika nova Insignia koristi FlexRide podvozje i Brembo kočnice, sustave koji su ugađani na prethodno spomenutoj paklenoj stazi. Dužni smo spomenuti i pogon na sve kotače s vektorskom raspodjelom okretnog momenta, te sportske gume Michelin Pilot Sport 4 navučene na kotače promjera 20 cola. U Opelu kažu kako je podupravljanje gotovo iskorijenjeno, a Competition mod rada od Insignije stvara pravi bolid.
Izuzetno atraktivna vanjština nije jedina novost. Kabina je obogaćena sportskim kožnim sjedalima sa AGR certifikatom i sportskim volanom, a poluge iza upravljača govore kako je vozač i njegov užitak u fokusu.
Nažalost, u Opelu taje performanse i otkrivaju ono najmanje zanimljivo: Insignia GSi prema NEDC-u troši 11,2 l/100 km u gradi, 7,1 l/100 km na otvorenoj cesti i 8,6 l/100 km kombinirano.
Stoga je red da podsjetimo na slavne prethodnike. Prvo su davne 1984. uzbudili mase Manta GSi i Kadett GSi (115 KS iz 1,8 litara). Samo četiri godine kasnije dvolitarski DOHC motor sa 16 ventila Kadetta 2.0 GSi 16V postizao je 150 KS. I prva je Astra imala taj motor, da bi se 1993. pojavila alternativna Astra GSi s 1,8-litarskim motorom i 125 KS. Postojale su verzije GSi u raznim generacijama Corse, počevši od Corse A sa 100 KS (1988.) koja je postala traženi klasik.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati