VIDEO Američka "otrovnica" je stigla: Ovaj auto ima 1842 KS i juri preko 500 km/h
AUTO marka s najradikalnijim proizvodima u Americi i šire slavi rođendan i predstavlja dugo najavljivani novitet.
Ove godine tvrtka obilježava 30. rođendan, što ju u odnosu na rivale postavlja kao jednu od najmlađih marki na auto globusu. Pritom imajte na umu da su već jednom imali auto brži od Bugattija, a sudeći po novitetu povijest se ponavlja.
Nasljednik Venoma GT ime dobiva po klasi tornada. Dotična (F5) znači kako su mogući vjetrovi do 512 km/h brzine. I bili su u pravu, jer novi Venom ide preko 500 km/h.
Srce automobila je specijalno razvijeni 6.6-litreni V8 motor poznat pod imenom Fury (gnjev). Ručno izrađeni motor s blokom od lijevanog željeza ima aluminijske komponente cilindara, te dry sump sustav podmazivanja sa suhim karterom. Naravno, pomoć dvije turbine se podrazumijeva za bolid koji snagom zasjenjuje gotovo sve što se može susresti na cesti.
A to je 1842 KS i 1617 Nm koje daje u maksimumu i putem sedam-stupanjskog mjenjača šalje na stražnje kotače. Prvi službeni podaci kažu kako je na 100 km/h za manje od 3 sekundi, dok 200 km/h postiže za nevjerojatnih 4.7 sekundi.
Venom F5 poput najboljih sportaša ima karbonski monokok mase tek 190 kg, dok je ukupna masa automobila 1360 kg. Sasvim je jasno kako se ovdje radi o specifičnoj snazi koju ne može trenutno ponuditi niti jedan auto na tržištu.
Od tehnikalija je poznato i kako automobil raspolaže s pet postavki rada, a sve kako bi se što bolje prilagodio potrebama vozača. To su Sport, Track, Drag, Wet i F5, gdje potonja „oslobađa svu dostupnu snagu“.
I dok vanjština nudi aerodinamičnu formu koja malo vuče na McLaren, interijer je izveden kako bi jasno rekao tko je glavni. To je vozač, a njemu je orijentiran cijelo kokpit. Može očekivati kombinaciju kože i karbona te digitalno sučelje sa 7-inčnim zaslonom. Unatoč minimiziranoj masi, kupac dobiva i Alpine infotainment sustav s navigacijom, povezivanjem mobilnih uređaja i 9-inčnim zaslonom.
Recimo i kako je proizvodnja limitirana na svega 24 primjerka. Početna cijena bez poreza i dostave je 2.1 milijun USD, a prve isporuke očekuju se početkom iduće godine. A kako bi bilo što manje neodlučnih, proizvođač će uskoro na 5.2 km dugoj pisti u NASA Kennedy svemirskom centru pokušati oboriti brzinski rekord.