I dalje najljepši: Novi Range Rover Evoque je stigao
PO MNOGIMA najljepši SUV na tržištu dobio je potpuno novo izdanje. Izgled je ostao na visokoj razini, ali je tehnološka obnova korjenita.
Range Rover je na prezentaciji održanoj u Londonu predstavio novo izdanje premium SUV-a koji je do danas prodan u oko 780.000 primjeraka, ne računajući kinesku kopiju. Nakon osvojenih preko 200 nagrada i brojnih karoserijskih izvedbi, uključujući i onu bez krova, sada je dobio novo izdanje.
Vizualna novost je da je dizajnerski recept u suštini ostao isti. Izveden u skladu s Velarom novi Evoque dobiva elegantnija prednja svjetla s Matrix LED tehnologijom. Isto je i straga, pa Evoque sada pomalo odbacuje sport i dodaje još jedan sloj luksuza.
Postavljen na novu platformu model sada nudi više prostora u kabini. I ovdje je stigao digitalni kokpit, a tu su i poveći zaslon infotainmenta i klimatizacije te novi dizajn upravljača. Povećani razmak između osovina znači dodatnih 20 mm prostora za koljena na stražnjoj klupi, ali i 10% veći prtljažnik. Sada broji 591 l.
U pogledu mehanike sazrijevanje je najočitije. Osim što prvi put u ponudu ulazi mild hybrid koncept uparen sa svim motorima u ponudi, uskoro dolazi i plug-in hibrid. Pogon je dakako na sve kotače putem nove generacije Active Driveline sustava s funkcijom Driveline Disconnect za optimizaciju pogona, te Adaptive Dynamics koji nudi optimalnu udobnost u suglasju voznim osobinama.
Glede sigurnosti jedan novi detalj. HD zaslon je integriran na poziciji unutarnjeg retrovizora, a daje sliku širokokutne kamere postavljene iznad stražnjeg stakla. Novost je i Ground View gdje kamera snima podlogu ispod prednjeg dijela vozila, a korisna je u terenskoj vožnji. Recimo i kako Evoque vozi kroz vodene prepreke dubine do 600 mm.
Ponudu motora čine dizelaši od 150, 180 i 240 KS te benzinci od 200, 250 i 300 KS. Osim osnovne izvedbe sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, ostali imaju ZF-ovu automatiku s devet stupnjeva prijenosa.
Range Rover Evoque na britanskom tržištu starta cijenom od 31.600 funti za osnovnu dizelsku izvedbu, odnosno 35.100 funti za istu izvedbu s AWD pogonom. Start u Njemačkoj je na oko 37.350 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati