Najsimpatičniji Ford u paprenom izdanju: Puma ima 200 KS i 100 km/h za 6,7 sekundi
FORD je na vrijeme prepoznao rast popularnosti crossovera, pa je poznato sportsko ime iskoristio za simpatični novitet. Sada stiže i ST izvedba.
Popularni sportaši rastu. Mustang je postao električni crossover, a puma je evoluirala iz coupea u hibridni povišeni kompakt. U zločestom ST izdanju više nije samo simpatična, već i jako atraktivna. Takav je i interijer, s prilagodljivim digitalnim kokpitom, središnjim 8-inčnim zaslonom te sportskom dekoracijom u vidu ST sjedala i sličnih dodataka.
Ford nas je počastio specijalnom zelenom bojim, 19 inčnim naplatcima i dvostrukim ispuhom. Ispod poklopca je pak 1.5 trocilindraš, sada nabrijan na čak 200 KS i 320 Nm, odnosno 30 Nm više no u Fiesti ST. A to je dovoljno da 100 km/h uhvati za 6,7 sekundi i dosegne maksimalnih 220 km/h. Standardni Launch control je tu od pomoći, ali Fiesta ST je u tu bolja. Ako ikoga zanima, prosječna potrošnja je 6,9 l/100 km.
U Fordu ga zovi "najagilnijim SUV modelom“, a u prilog tome ide o podatak o sportski podešenom ovjesu, skraćeni prijenosni odnosi u šest-stupanjskom mjenjaču i Michelinove sportske gume.
Poznata je i cijena. U Britaniji kreće od 28.495 GBP, a Performance Pack s LSD diferencijalom stoji dodatnih 950 GBP.