Nismo je od obiteljskog Nissana Ariya stvorio monstruma
NISSANOV LEGENDARNI Nismo motorsport odjel proizvodi brže, fokusiranije verzije Nissanovih automobila od kasnih osamdesetih. Sada su preradili potpuno električni obiteljski SUV Nissan Ariya u nastojanju da se stvori japanski odgovor na Kia EV6 GT i Volkswagen ID.4 GTX.
Stvorene su dvije verzije modela Nissan Ariya Nismo, obje s postavom s dva motora i Nissanovom tehnologijom pogona na sva četiri kotača e-4ORCE. U početnoj razini B6, dva e-motora proizvode kombiniranih 362 KS i 560 Nm okretnog momenta – mnogo više nego što dobivate u nedavno ažuriranom ID.4 i mehanički identičnoj Škodi Enyaq vRS.
Vodeća varijanta B9 dodatno podiže ulog, povećavajući izlaznu snagu na 429 KS, uz 600 Nm okretnog momenta. Nažalost, to ne odgovara 527 KS i 660 Nm koje nudi Tesla Model Y Performance, ili EV6 GT 577 KS i 740 Nm.U igri vrhunskih aduta, Ariya Nismo ponižen je potpuno ludim Hyundai Ioniqom 5 N sa svojih 641 KS i 740 Nm okretnog momenta.
Ali Nismo nije potrošio sve svoje vrijeme na povećanje snage iz motora. Nissan kaže da je svaku komponentu šasije Nismo posebno prepravio, dok su novi 20-inčni aluminijski kotači omotani kompletom ekskluzivnih 255/45 R20 Michelin Pilot Sport EV guma. U kombinaciji s postavom pogona na sva četiri kotača, Nissan kaže da Nismove nadogradnje nude vrhunsku stabilnost i sposobnost skretanja te imaju poboljšanu sposobnost upravljanja pri velikim brzinama.
Odjel za performanse također je stvorio prilagođeni Nismo način vožnje tijekom ubrzanja kako bi se maksimizirao odziv i umjetnim zvučnim zapisom dizajniranim da dočara zvukove trkaćeg automobila Formule E.
Također je radio na smanjenju otpora i pružanju veće potisne sile pri većim brzinama kroz neke nove vanjske elemente. Na primjer, tu je novi prednji branik s izraženim razdjelnikom i većim otvorima za zrak, dok je stražnji dobio ne tako suptilan spojler na vratima prtljažnika, plus novi branik koji uključuje difuzor i stražnje svjetlo u stilu Formule 1.
Vrhunac agresivnog novog izgleda modela Ariya Nismo pikantni je crveni naglasak koji obavija automobil – potpis Nismo. Unutra se nalazi mnogo više crvenih detalja, od instrumentne ploče i središnjeg naslona za ruku do oznake 12 sati na upravljaču. Posebno dizajnirana Nismo sjedala s presvlakama od brušene kože također se posebno ističu.
Podaci o dometu također za sada ostaju tajni, ali računamo da će baterija od 66kWh u B6 biti dobra za oko 400 kilometara dometa, dok bi B9 trebao pokriti oko 500 km s jednim punjenjem svog velikog agregata od 91kWh.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati