On je san mnogih obrtnika, a sada je dobio novo izdanje
DOSTAVNA vozila najčešće danak niže cijene plaćaju u zaostatku za osobnim automobilima pa od svojih vlasnika traže skromnost u pogledu komfora. U budućnosti bi se to moglo promijeniti.
Nekoliko je imena koja se stalno vrte u svijetu dostavnih vozila, a među njima je Transporter iz Volkswagena jedno od najpoznatijih. Nastao na osnovi Multivana 6.1 netom prikazanog u Ženevi, ovaj model predstavlja se na sajmu Bauma u Münchenu.
Estetski model u potpunosti prati putničku izvedbu pa ćemo odmah skočiti na konkretne stvari. Budući vlasnik tako unutra može računati na infotainment, i to treću generaciju, a tu su i 230 V utičnica, pristup internetu, Bluetooth povezivanje i potpuna elektrifikacija. A u duhu novih vremena su i brojni sustavi asistencije vozaču, dosad rezervirani za osobne automobile.
Za više praktičnosti recimo i kako je pretinac ispod suvozačevog sjedala moguće zaključati, a sjedalo je moguće i preklopiti. Time se maksimalna duljina tovarnog prostora povećava s 2,4 na 2,8 metara, odnosno 3,3 metra kod produljene izvedbe modela.
Ponuda motora je s naglaskom na dizelaša, ali uz jedan izuzetan dodatak. Čini je jedan 2.0 TDI, ali u pet razina snage, i to: 90, 110, 150 i 199 KS. Dvije snažnije nude se i s 4Motion pogonom. Međutim, najveća novost je električna izvedba. Ima 82 kW snažan elektromotor, a baterije su kapaciteta 77,6 kWh. Tako će e-Transporter uz nosivost od 1,2 tone nuditi doseg od 400 km. Zvuči jako dobro, posebno za gradske dostave.