Počelo je: Aston Martin ponudio DB11 sa AMG-ovim motorom
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Aston Martin
ASTON Martin je i službeno potvrdio kako uskoro počinje s prodajom V8 izvedbe modela DB11, i to po osjetno nižoj cijeni od aktualne izvedbe sa V12 motorom.
5.2 V12 twin-turbo motor je bio svojevrsno prijelazno rješenje u procesu prihvaćanja AMG-ove game. Konstruirao ga je AMG, a izrađivao Aston Martin u pogonima u njemačkom Kölnu. I dalje će se nuditi opcijski, no glavni igrač postaje stari znanac, 4.0 V8 twinturbo.
Razvija 510 KS i 695 Nm, a najmlađem Astonu osigurava sprint do 100 km/h u okruglih 4.0 sekundi, te maksimalac od točno 301 km/h. Motor je u prilagodbi Astonovim kriterijima dobio novi usis i ispuh, a ugrađen je novi ECU te prerađen sustav podmazivanja i hlađenja motora.
Nema sumnje, radi se o respektabilnim vrijednostima, tek neznatno lošijima od V12 izvedbe. Tajna je u 115 kg manjoj masi automobila (1.760 kg), kao posljedici ugradnje manjeg motora. Gubitak četiri cilindra znači tek stotinku sekunde minusa u ubrzanju i nešto primjetnijih 20 km/h u maksimalnoj brzini.
Vizualno, automobil se distancira novim poklopcem s dva otvora, te novim aluminijskim naplatcima. Isti motor svoj životni vijek odrađuje u modelima AMG GT i Mercedesu C 63 AMG. Stoga, o gubitku karizme najbolje će presuditi Astonovi obožavatelji kojima sve nakon kućnog 6.0 V12 atmosferca djeluje kao svojevsrna konfekcija. I zvuči.
Za utjehu recimo kako je V8 izvedba osjetno jeftiniji od V12 izvedbe, gotovo 25.000 eura. U Njemačkoj je start na 184.000 eura, a prve isporuke se očekuju u zadnjem kvartalu tekuće godine.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati