Prestao se proizvoditi jedan od najboljih japanskih automobila
ZA RAZLIKU od prve generacije, druga je izdržala osjetno kraće, i to uz daleko manji interes.
Prva generacija Honde NSX predstavljena je 1990. godine, a na tržištu je opstala čak do 2005. godine. U to je vrijeme stekla veliki broj poklonika, ali i laskavi epitet japanskog Ferrarija. NSX je bio i više od toga, pa su u Hondi odlučili lansirati nasljednika. Stigao je na ceste 2016. godine, ali nije ostvario ni približan uspjeh.
Proizveden u Americi, tamo je i imao najviše pristaša. NSX je sad bio kratica "New Sports eXperience", a stigao je opet s V6 motorom, većim 3.5, ali i s tri elektromotora. Pogon na sve kotače i 581 KS nudilo se u startu, a onda je Type S dodatno podigao snagu na preko 600 KS. Ipak, sve je to bilo nedovoljno za opstanak.
Posljednji primjerak nedavno je sklopljen u tvornici Performance Manufacturing Center u Marysvilleu u državi Ohio. Zadnji primjerak iz limitirane serije od 350 primjeraka nudio je najviše što je Honda ikad nudila na NSX-u. 3.5 V6 twinturbo je dorađen, kao i hibridni sustav, a epilog je 608 KS i 666 Nm. Manje od tri sekunde potrebne su do 96 km/h, a maksimalna brzina iznosi 307 km/h. I sve to uz osjetno manju potrošnju (i buku) od supersportskih rivala. Impresivno.
Sada se spominje treća generacija koja bi sukladno trendovima trebala biti u potpunosti električna. Prva generacija je ipak svetinja, ali i druga ima sve preduvjete da stekne kultni status, zar ne?
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati