Techartova prerada Porschea je sve što možete poželjeti
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Techart
PORSCHE 911 Turbo cabrio je i u standardnoj izvedbi jedan od najbržih toples sportaša.
Rijetki su koji oni koji znaju izvući maksimum iz jednog brutalnijih Porscheovih modela. 540 turbo-konja doslovno vas lijepi za sjedalo, a usprkos pogonu na sve kotače i elektronici traži angažman u hvatanju zavoja. Doduše ne kao sirova R izvedba, ali sasvim dovoljno da si priskrbi status jednog od najpoželjnijih sportaša.
A kako bi bio najbrži pobrinuo se Techart iz Leonberga. Njegova tunirana izvedenica nosi GTstreet R Cabriolet, a kreće tamo gdje tvornica staje. Turbo S ide do 580 KS, a Techartova inačica sve do 720 KS i 920 Nm. U tom slučaju vrijeme potrebno za ubrzanje do 100 km/h skraćuje se primjetno, na svega 2,7 sekundi. Pritom je maksimalna brzina skočila na 340 km/h.
Kako bi sve bilo u skladu s ogromnom snagom Techart je dotjerao aerodinamiku vozila. Cjelokupna karoserijska nadogradnja je od karbona, a službeni podatak govori kako automobil pri brzini od 300 km/h generira 321 kg downforcea u Performance modu kada je stražnje krilo postavljeno pod kutom od 15 stupnjeva.
Veći su i kotači. Sprijeda se ugrađuju do dimenzija od 265/30 ZR21, dok su straga impresivni valjci od 325/25 ZR21. Kupac može birati i broj manju obuću, a na raspolaganju mu je cijela paleta mogućih finiša. Nakon prerade ovjesa automobil je zalegao na tlo, pa je ugrađen Noselift sustav koji omogućuje da se pritiskom na prekidač prednji kraj podigne za 60 mm. To bi trebalo biti dovoljno za premošćivanje svih tipova "ležećih policajaca", dok penjanje na pločnik možete zaboraviti.
Kupovinom ovakve prerade dobivate i snažno individualiziran interijer. Sve na dodir dostupne površine uglavnom su presvučene kombinacijom kože i alkantare, dok je ostatak izveden od karbona. Nova su i sjedala, a ugrađen je i manji upravljač.
Recimo i kako je ovo nastavak jesenske priče kada je Techart na identičan način predstavio 911 Turbo u coupe izvedbi. Vrijedi znati za sve koji su spremni izdvojiti debelo preko 200.000 eura za ovaj doista posebni automobil. Sve cijene možete vidjeti ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se Pročitajte još
Učitavanje komentara